czwartek, 23 grudnia 2010

nie na temat ;)

tym razem bez makijaży i zdjęć :)
sama notka ;P

Makijaże które ostatnio zrobiłam były do konkursu więc wstawić ich jeszcze nie mogę :)
To jak się maluję do szkoły ostatnio daje wiele do życzenia :D Nie mam czasu rano na kombinacje z cieniami więc mój makijaż składa się jedynie z tych oto produktów --> podkład, puder, bronzer i tusz  , a gdy zostaje więcej czasu zdarzy się i kreska eyelinerem albo kredką na linii wodnej :D

Obecnie panuje u mnie "szał zakupów" na których spędzam sporo czasu wydając praktycznie wszystkie oszczędności od dobrego tygodnia większość prezentów i paczek jakie szykowałam poszła już w świat ;)
Zostało dokończenie szykowania prezentu dla chłopaka :) Dla rodziców już wszystko mam :D Mamie kupiłam same kosmetyki ale myślę że będzie się cieszyć :) A tato koszulę dostanie ;)

Ciężki okres w szkole dobiegł końca .. zacznie się od nowa w styczniu dopiero..
Powinnam teraz mieć wolne i pełen luz a ja dalej zabiegana jestem.. Skończyły się sprawdziany i kartkówki to zaczęły przygotowania do świąt ;) Jutro mam napięty grafik :D
z rana lepienie uszek i pierogów z babcią.. później zakupy i farbowanie włosków :D a jeszcze później sprzątanie pokoju .. ubieranie choinki ze skarbem i reszta wieczoru z nim :D :*

to by było na tyle :D
mamy 00:30
i ja idę spać ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz