środa, 15 grudnia 2010

Podkład Astor- Mattitude

dostałam próbkę podkładu Astor - Mattitude
używałam przez 3 dni
i myślę że mogę zrobić wam już małą recenzję ;)




kolor 003
pojemność 1,5 ml

Kolor  z początku wydawał mi się o wiele dla mnie za ciemny bo mój obecny ( Bourjois ) jest idealnie dobrany i jest jaśniutki i tu ten podkład z firmy Astor mnie zaskoczył. Po rozsmarowaniu podkład stopił mi się ze skórą co prawda troszkę skóra była ciemniejsza ale nie odbiegała od naturalnego kolorytu, nie odznaczała mi się twarz od szyi więc było dobrze. Są dostępne jeszcze jaśniejsze odcienie 001 i 002 myślę że któryś z nich byłby idealny.

Astor Mattitude

Porównanie tych dwóch
podkładów

Konsystencja jest jak krem. W miarę gęsty ale bardzo łatwo się rozprowadza i szybko stapia się ze skórą.

Wydajność - tej małej próbki użyłam 3 razy na całą twarz.

Matowienie - bardzo fajnie matowi nam twarz. Moja skóra szczególnie w strefie T lubi się świecić po użyciu tego podkładu nos bardzo delikatnie zaczynał mi się błyszczeć po ponad 4 godzinach. Myślę że to na prawdę sporo bo w ciągu dnia możemy przecież użyć bibułki matującej i delikatnie przypudrować twarz.

Suche skórki - dla mnie one nie są jakimś tam wielkim problemem i kompleksem czego bym nie używała to się pojawiają. Ten podkład je pokazuje tak samo jak mój Bourjois dla mnie to nie minus i nie wada bo taką mam skórę.


Zastanawiam się nad jego kupnem. Kupiłabym od razu gdyby nie fakt że idą do mnie dwa opakowania mojego podkładu z Bourjois ;)
Gdyby ktoś miał więcej pytań niech pyta śmiało chętnie odpowiem :)

4 komentarze:

  1. skąd masz próbki? Jakiego typu to podkład? Czy jest nawilżający? Czy ma funkcje covera? Przepraszam za ogrom pytań:D

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za odpowiedzi:* w takim razie dla mnie się nie nada, bo ja potrzebuję bardziej nawilżających niż matujących (mega sucha skóra) no i ze względu na przebarwienia, alergie w postaci nierówności czegoś kamuflującego. Póki co z Bell się sprawdza. Bardzo tani, bo ok 13zł a jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam MissSporty i bardzo fajny. ja używałam rozświetlajacego, ale to było póki nie zaczęły mi się pojawiać tak częste alergie skórne i przebarwienia. On jest świetny, leciutki, idealnie stapia się z skórą, ale nie kryje defektów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niekiedy sama używam tego podkładu z Astora. Z czystym sumieniem mogę go polecić :) Tani a naprawdę dobry :)

    OdpowiedzUsuń