piątek, 24 grudnia 2010

Projekt DENKO i życzenia

Od ostatniej notki o Projekcie DENKO minęło 8 dni :) kolejna tego typu notka pewnie będzie dopiero po nowym roku :)
Przez te 8 dni kilka rzeczy mi się uzbierało :)
Tak jak poprzednio mała recenzja do produktów :)


 Maseczka odżywcza z Garniera. Nie pamiętam ile płaciłam za nią bo brałam dużo rzeczy wtedy :)
Pojemność 2x 6ml. Trzyma się ją 10-15 min. Zawiera ona w sobie miód akacjowy. Ma chronić przed wysuszeniem skóry i odżywiać. Jak dla mnie spełnia swoje zadanie ;) Moja skóra była po niej nawilżona :) Zapach bardzo przyjemny konsystencja też ;) Nie za rzadka i nie za gęsta.


 Perfumy :
Calvin Klein - Obsession Night  50 ml
cena różna zależy gdzie się kupi
mi zapach odpowiada jest ciężki ale go lubię :)
trzyma się od rana do nocy :)

Code d'Azur - Gepardo Africa 100 ml
około 20 zł
podróba najnowszej pumy :) trzyma się z 3 godzinki
zapach mi się podobał
 dezodorant Avon - Glow Chic
koszt około 10 zł , zapach słodki lubiłam go latem ostatnio coś mi nie odpowiadał ale postanowiłam go zużyć do końca  było to moje drugie opakowanie i raczej więcej się na niego nie skuszę

Adidas - Fruity Rhythm zapach ma ładny dziewczęcy
ceny nie pamiętam .. bardzo go lubię

zmywacz do paznokci Cien z Lidla.. dla mnie okropieństwo niemożliwe.. śmierdzi jak nie wiem co.. tak śmierdzącego zmywacza jeszcze nie miałam.. ceny nie znam bo kupili mi go rodzice.. pojemność 200 ml .. miał wielki problem aby zmyć cokolwiek czy to odżywka czy lakier bezbarwny czy też ciemny kolor.. nigdy więcej go nie kupię.. myślałam już że nigdy go nie zużyję i trafi do kosza.. a przeznaczony jest do paznokci naturalnych jak i sztucznych..

Odżywka Gliss Kur wystarczyła mi na 3 użycia pojemność jej to 20 ml. Zapach fajny :) dobrze działa .. Jest to natychmiastowa teriapia .. A na opakowaniu pisze że jest do włosów suchych i zniszczonych.. Nawilża bardzo fajnie już kupiłam sobie drugą taką samą.. Koszt ok. 4 zł

Balsam do ust z ziaji kokosowa terapia
koszt 6-8 zł .. prócz zapachu nic nie robi nie ma śladu po nawilżeniu przynajmniej u siebie nie widzę efektów a było to moje 2 opakowanie.. więcej jej nie kupię chyba że tylko dla zapachu


Korektor do twarzy nie wiem z jakiej firmy bo dostałam w drogerii już jakiś czas temu i firmy na nim nie było :)
kolor sobie sama dobrałam więc był ok.. konsystencja boska dla mnie.. nie jakaś mega twarda i sucha tylko taka lekko oleista świetnie stapia się ze skórą i bardzo dobrze kryje.. opakowanie sobie zatrzymam może go dostanę w tej drogerii chętnie bym go kupiła tylko nich mi firmę podadzą :)




Tyle na dziś z Projektu DENKO. Idę zaraz na Tv coś pooglądać :) Przyszła pora na życzenia dla was :) a prezentami chwalić się nie będę bo jeszcze nie wszystkie dostałam :D

W te święta magiczne, życzenia ślę liczne.
Pachnących jodełek z ogromem światełek.
Pod obrusem sianka, a za oknem bałwanka.
Prezentów pod choinką od Mikołaja z wesołą minką
Ciepła rodzinnego w Dzień Narodzenia Pańskiego.
Dużo jedzenia na stole,
NIECH TE ŚWIĘTA BĘDĄ WESOŁE!!!

6 komentarzy:

  1. wzajemnie Kasiu:* kusisz tym projektem, bo ja to wszystko zużyję po trochu i leży atak to może wreszcie do końca:D

    OdpowiedzUsuń
  2. i chyba tak zrobię :D ogólnie powstrzymuję się przed kupowaniem kosmetyków, szczególnie tych do pielęgnacji, ale każdy wie, że je kocham i non stop dostaję coś w prezencie:) tak więc balsamów mam co najmniej 6, odzywek do włosów chyba z 3 a ja nie mam serca się ich pozbyć a zużyć ciężko. tak więc skorzystam z Twej rady*

    OdpowiedzUsuń
  3. Też muszę zacząć zużywać konkretnie! Bo inaczej nie zużyję niczego do końca życia ;).

    Mialam też ten zmywacz Lidlowy i rowniez się z nim polubiłam - podobnie Ziaja kokosowa, nic nie robiła :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chodziło mi oczywiście, że się z nim NIE polubiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję III miejsca w konkursie na mynailz:*

    OdpowiedzUsuń