czwartek, 16 grudnia 2010

Projekt DENKO

Postanowiłam przystąpić do projektu DENKO ;) Projekt jest bardzo znany :) Więc nie będę opisywała na czym polega.  Przy okazji zrobię małą recenzję produktów.

 Krem nivea wszystkim dobrze znany od lat .
Dla mnie strasznie tłusty ale fajnie nawilża przy regularnym stosowaniu ja używałam go na noc tylko. Cena niska a jakość dobra.
Może jeszcze go kupię chyba że coś innego mi w oko wpadnie.
 Perfumki Adidas .. ciekawy zapach mają latem mi odpowiadały teraz stały się dla mnie duszące więc starałam się zużyć jak najszybciej. Średnio trwałe po 3-4 godzinach już słabo je czuć. Ja płaciłam za nie około 30 zł.
Może je kupię latem bo teraz na pewno nie.
 Perfumki z Avonu .. ładny zapach na wieczór w dzień jest za ciężki dla mnie .. kupiłam je w promocji jakiejś, trwałość około 3-4 godzin
Raczej więcej ich nie kupię nie urzekły mnie jakoś specjalnie.

 Odżywka z Gliss Kur używałam jej 3 dni bo jej pojemność to 20 ml  koszt ok. 4 zł  . Jest to natychmiastowa terapia dla włosów matowych i trudnych do ułożenia. Zapach przyjemny. Włosy po niej były mięciutkie. Może delikatnie dodaje blasku włosom. Miałam lekkie problemy z rozczesaniem ich po tej odżywce.

 Pomadka Nivea classic bardzo fajna dobrze nawilża koszt od 6 do 8 zł bez zapachu i smaku.
Kupie na 100 % ponownie gdy zużyję to co jeszcze mam.




1 komentarz:

  1. rozowa nivea jest swietna daje delikatny kolor ma sliczne drobinki ladnie pachnie i dobrze nawilza :D :D

    OdpowiedzUsuń