czwartek, 30 grudnia 2010

Puder Mozaika - Vipera

Dziś taka mała recenzja pudru rozświetlającego z Vipery.
Ja mam nr 102 jest przeznaczony dla osób o jasnej karnacji .
Dostępny jest też nr 101 ale dla mnie był za ciemny przeznaczony jest dla osób o śniadej karnacji.
Jest go 11g nawet sporo.
Cena około 10- 14 zł.
Jest to puder rozświetlający.
Używam go do makijażu dziennego jak i wieczorowego jedynie na kości policzkowe aby bardzo delikatnie je podkreślić/rozświetlić.
Kolor po zmieszaniu wszystkich odcieni jest neutralny i równomierny, dopasowuje się do naszej skóry.
Ma w sobie drobne pigmenty złoto srebrne.
Opakowanie porządne.Jedynie napis mi się starł.
Używam go od około 3 miesięcy i jestem zadowolona.
Była dołączona gąbeczka ale ja jej nie używam ponieważ aplikuję go pędzlem więc gdzieś leży na dnie kosmetyczki.

Teraz czas na zdjęcia :)

Opakowanie i jak wygląda :



A teraz jak wygląda na skórze i po zmieszaniu kolorów :

2 komentarze:

  1. O fajnie, że zrobiłaś recenzję tego puderku.Fajna ta mozaika :) Jak ja lubię wszytstkie mozaiki, pasiaki, kuleczki :D.

    Jakoś nigdy jej nie widzialam, albo nie zwróciłam na nią uwagi. Z tej serii Vipery mam róż, ale w nieładnym kolorze;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się przymierzam do mozaiki z Paese:)

    OdpowiedzUsuń