niedziela, 2 stycznia 2011

giveaway - Urban rozdaje + zakupy i prezenty

do wygrania dwa zestawy :)

Zestaw I:
  • Lancome Color Design Sensational Effects Eye Shadow
  • L'oreal HIP High Intensity Pigment, 228 Striving
  • Bare Escentuals Boxom Lips Plumping Lip Polish w odcieniu Starr
  • p2 Snow Glam All-Over Shimmer Fluid, 010 Light Beige
  • e.l.f. Regular & Waterproof Mascara Duo, Brown
  • Essence, Fairy Tale Lipgloss, 03 Pixie Dust
Zestaw II:
  • Urban Decay Stardust Eyeshadow
  • e.l.f. Contouring Blush & Bronzing Powder
  • Revlon Beyond Natural Cream to Powder Eyeshadow, 500 Buff
  • Sephora Eye Pencil, 11 Silver Green (miniaturka)
  • Essence Fairy Tale Glitter Eyeliner, 03 Humpty Dumpty
  • Essence Fairy Tale Lipgloss, 02 Once Upon A Time

Rozdanie zakończy się w niedziele, 9 stycznia 2011 o godzinie 23:59 więcej informacji na jej blogu : http://urbanstateofmind.blogspot.com/

 Dzisiaj jeszcze chciałam się pochwalić tym co ostatnio dostałam bądź kupiłam :)

Kupiłam kępki i klej. Niestety coś ich przykleić nie umiem. Ale będę próbować bo mam pomysły na makijaże z nimi :)



top coat który muszę przetestować ;)
i sypki cień/ masa perłowa jak to woli w ślicznym kolorze oraz ozdóbka do pazurków

 a tak prezentuje się na skórze :

2 komentarze: