czwartek, 6 stycznia 2011

kępki rzęs - w końcu sie udało :)

Przed sylwestrem zakupiłam sobie kępki rzęs..
chciałam zrobić z nimi makijaż sylwestrowy lecz przeszkodą było przyklejanie.. zupełnie mi to nie wychodziło..
robiłam do nich kilka razy podejścia.. każde kończyło się nie powodzeniem ..
w końcu Bożenka wyjaśniła mi bardziej obrazowo co i jak
efekt nie jest powalający jedną kępkę źle przykleiłam.. trudno.. ale ja się cieszę bo pierwszy raz udało mi się je w ogóle przykleić..
czerwoną kreską zaznaczyłam dokąd przykleiłam kępki :)
dla porównania wstawiam drugie oko jeszcze nie zrobione ;)



4 komentarze:

  1. Ja też jeszcze nie mam takiej wprawy jaką bym chciala mieć w przyklejaniu kępek :)
    Ale Tobie wyszło bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. JAk bede miala wene to cos wykombinuje :)

    OdpowiedzUsuń