poniedziałek, 17 stycznia 2011

m.in, o kapsułkach

Na makijaże ostatnio nie mam za wiele czasu więc te moje codzienne nie są niczym szczególnym przeważnie wyglądają tak :
czyli wytuszowane rzęski do tego jasny cień albo ten mój ulubiony sypki :)
ewentualnie dodaję kreskę eyelinerem na górnej powiece bądź kredką na lini wodnej :)

Dzisiaj notka o kapsułkach.
Taka mała recenzja ;)

Będąc na zakupach jeszcze przed świątecznych dokładniej dnia 21.12 kupiłam kapsułki firmy Rilanja, trafiłam na nie przypadkiem szukając wtedy maseczki do twarzy dla mamy.. robiłam w drogerii gigant zakupy kosmetyczne na prezent pod choinkę dla niej .. sobie wzięłam nawilżające a mamie przeciwzmarszczkowe.. kosztowały ok. 6-7 zł za 7 kapsułek wyglądają tak :
niby malutkie ale spokojnie całą twarz wysmarowałam jedną kapsułką na upartego jedna kapsułka na dwa razy by wystarczyła..
wyżej na zdjęciu co pisze producent.. czyli nic ciekawego tylko jak przechowywać :)

używałam ich dość rzadko lecz gdy moja skóra zaczęła się przesuszać postanowiłam używać codziennie miałam 4 kapsułki i używałam przez 4 dni stan skóry znacznie się poprawił suche skórki zniknęły.. jednak taki efekt utrzymał się tylko 2 dni, później znów było to samo co przed użyciem ..
jedyne co mnie w nich odrzuca to zapach dobrze że później nie jest wyczuwalny..

pewnie kupię je ponownie żeby użyć po peelingu albo punktowo na suche skórki :) raz na jakiś czas można "zaszaleć" z kapsułkami..

doszłam do wniosku że taki sam efekt mam po użyciu maści z wit. A
jest tańsza i na dłużej wystarcza ( ja jedną tubkę mam dobre 4 tyg. ) więc jej będę używać w codziennej pielęgnacji :)

to by było na tyle :)
mam nadzieję że to co napisałam komuś się przyda :)
gdybyście miały dla mnie jakieś wskazówki, rady albo pytania piszcie w komentarzach :*


Dobrej nocki :*

1 komentarz:

  1. Lubie kapsułki same w sobie, coś innego niż krem czy tonik, juz sam wygląd jest fajny;)

    A bardzo podobne kapsułki mialam kiedyś z Rossmana, chyba z Rival de Loop, też takie niebieskie, nawilżające i opakowanie baaardzo podobne a same kapsułki wyglądały identycznie.

    OdpowiedzUsuń