czwartek, 20 stycznia 2011

moje minerałki i inne zakupy + rozdanie u Reniferka

Zamówiłam minerały ostatnio :)
i dzisiaj przyszły.. jestem w nich zakochana już od otwarcia pojemniczków :)
mam nadzieję że na buźce też się sprawdzą dobrze ;)
jutro będę testować :)
z pewnością następnym razem zamówię więcej :) i może pokuszę się o cienie jakieś ;)
kilka zdjęć :








i to co ostatnio kupiłam :



a teraz kilka słów o rozdaniu U Reniferka :)
adres bloga :
http://reni-ferek.blogspot.com/link do posta :
http://reni-ferek.blogspot.com/2011/01/podarunowa-sroda-gift-of-wednesday_19.html#comment-form

zachęcam do wzięcia udziału z 27 propozycji sami wybieramy 3 które nam się podobają ;) 

7 komentarzy:

  1. To był mój pierwszy w życiu korektor i szczerze mówiąc to nie pamiętam żebym, kiedykolwiek miała jakiś inny hehe;)
    Też go uwielbiam i starcza na długo a przede wszystkim nie jest drogi;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukam kogoś kto używał tuszu z wibrującą szczoteczką z Avonu...
    Z góry dziękuję za odp i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja go mam:D
    zapraszam do zapoznania się z ofertą Kasiu:
    http://makeup-farbstift.blogspot.com/2011/01/mariza.html
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. oki:) to dziś półmetek? baw się dobrze i pochwal się jak wygladałaś:*

    OdpowiedzUsuń
  5. mozesz wybrać, tam na dole są numerki kolorków i podaj, który wybrałaś:* cos jeszcze byś chciała? zamówienie będę składać na początku lutego, więc czasu masz sporo:D

    OdpowiedzUsuń
  6. nom do włosów nic nie mają, a szkoda:) czekam na fotorelację:*

    OdpowiedzUsuń