środa, 12 stycznia 2011

problem z cerą - proszę o pomoc

Ostatnio z moją buźką dzieje się coś niedobrego..
nie mogę sobie z tym poradzić dlatego proszę was o pomoc..
może wiecie czego przestać używać co dokupić itd. 

pokaże wam czego używam do pielęgnacji 
odkąd zaczęła się zima zaczęły się problemy..
moja twarz jest przesuszona pełna zaskórników wągrów i pryszczy ( pokaże wam na zdjęciach )
rodzaj mojej cery według pani dermatolog ( która mi nic nie pomogła i której bardzo nie lubię ) jest : wrażliwa naczynkowa i mieszana ..
świecę się bardzo często w strefie T, przy skrzydełkach nosa i na policzkach bliżej nosa.. praktycznie policzki mam wysuszone w tej części bliżej ucha i okolicach lini żuchwy
chciałabym mieć w końcu ładną cerę zwłaszcza w lepszym stanie niż obecnie przed półmetkiem który jest za 2 tyg. 

zdjęcia :
czoło
 nos
policzki i okolica ust 

a teraz czego używam : 


 do tego oczywiście różnego rodzaju maseczki : nawilżające oczyszczające regenerujące...
i taki podkład :
jeśli znacie jakieś kosmetyki które powinnam kupić zamiast tych co mam a nie są mega drogie i mi pomogą będę wdzięczna..

7 komentarzy:

  1. Wiesz, ja nie jestem jakimś super specem od pielęgnacji - podczytuję czasem tylko wizaż i inne strony.

    Ja używam do mycia buzi olejków myjących z Biochemii Urody (i te działają na moją cerę najlepiej). Mialam kiedyś ten żel z Ziaji nuno który Ty masz - i wolę od niego z Ziaji ten niebieski żel (Calma HLC czy jakoś tak). Ogólnie sklepowe żele zawsze mi przesuszały skórę.

    I kremów sklepowych też nie używam (bo często źle działały na moją cerę) -tylko naturalne olejki (np. olej kokosowy-ale ten jest dość ciężki, teraz mam z kocanki) albo żel hialuronowy - i przy nich nic złego mi się nie dzieje:).

    Tylko, że każdy jest inny i nie wiadomo jak to na niego podziała :/.

    A że masz tylko dwa tygodnie to hmmm ja bym osobiście odstawiła co się da, zostawić tylko ten żel do mycia twarzy, ale kupić szare mydło a twarz nawilżać jakimś innym kremem który Ci służył.
    A podkład mam ten sam co Ty i dla mnie jest ok, ale nie wiadomo jak dla innych;)

    Mam nadzieję, że nie napisałam jakiejś głupoty i że ktoś mnie za to nie zjedzie - bo podkreślam specem w tych sprawach nie jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. aaa o wycinaniu plasterków z wosku do brwi pamiętam, tylko czasu nie mialam, ale w najblizszym czasie Ci wyślę foto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widze, ze chyba usunelas moj komentarz :) ja Ci naprawde dobrze radze bo rok temu mialam podobny wyglad twarzy i walczylam z nią roznymi kosmetykami, ale tak jak napisała Kleopatre - inna skóra, inne działanie. męczyłam się i wydałam fortunę, nie tylko na drogeryjne leki, ale też na te apteczne, z wyższej półki. aż zrezygnowana zapisałam się do dermatologa. ja trafilam akurat na fajną panią, bo wiem, ze sa tacy, ktorzy zaleczaja, a nie lecza przyczyny. pierwsze co to bylo badanie hormonow, a potem lekkie leki i po miesiacu sladu nie bylo.

    ale jesli chcesz sie ratowac w domu to tak jak mowi kleopatre - zachowaj minimum, a przede wszystkim odstaw peeling, ktory majac drobiny jeszcze rozprzestrzenia bakterie i roznosi Ci niespodzianki bardziej, jak juz to zamien go na jakis leciutki enzymatyczny. :)

    pozdrawiam i trzymam kciuki za poprawe!

    OdpowiedzUsuń
  4. moim zdaniem masz raczej cere mieszana
    mozesz pojsc do kosmetyczki na oczyszczanie badz na mikrodermabrazje moze pomoze cos

    OdpowiedzUsuń
  5. jesli peeling to zgadzam sie jedynie enzymatyczny

    a jak nie chcesz isc na oczyszczanie manulane to mikrodermabrazja po niej nie masz buz czerwonej przez tydzien czy cos tylko przez chwilke i zaraz wszystko znika do max 10 min

    OdpowiedzUsuń
  6. moim zdaniem to może być wina Ziaji... Mojej siostrze też kiedyś parę nieprzyjemności wyskoczyło po ich kremie. A poza tym ze szkodliwymi składnikami się nie oszczędzają...

    OdpowiedzUsuń
  7. wiadomo najlepsza opcją jest dermatolog,ja miałam bardzo podobny problem do Ciebie, w zasadzie nadal mam ale ciągle z nim walcze i efekty są baaaardzo zadowalające. Zeby sie nie powtarzac wstawiam link do mojego bloga gdzie to wszystko jest opisane:

    http://kropeczka33.blogspot.com/search/label/effaclar

    jesli zdecydowałabys się na kupno jakiegokolwiek z tych kosmetyków zdecydowanie odradzam narazie peeling mechaniczny- przy wypryskach ropnych jest on zupełnie nie wskazany. Niestety są to dość drogie kosmetyki, całe szczęście w aptekach internetowych lub na allego mozna trafic na fajna oferte. Tym bardziej ze patrzac na produkty do pielęgnacji Twojej cery nie są one zbyt dostosowane do stanu rzeczy. Sam zel z ziaji nic nie zdziała- zresztą miałąm i sama wypróbowałam.

    OdpowiedzUsuń