poniedziałek, 10 stycznia 2011

Projekt DENKO

Od ostatniego postu minęło 17 dni  i troszkę rzeczy mi się zużyło przez ten czas :)

Perfumy :
Nie mam pojęcia jaka to firma..
za drogie też nie były :)
pojemność mała .. zapach ładny świeży i kwiatowy utrzymuję się około 3 godzin


Mój ulubiony " z tańszych" w sumie to nie perfuma a dezodorant w szkle wracam do niego bardzo często
zapłaciłam za niego 10 zł pojemność spora bo 75 ml
zapach utrzymywał się z 4 godzinki






Do włosów :
 jedwab :)
kosztował ponad 10 zł
miałam go bardzo długo
jakiegoś super działania czy  poprawy kondycji moich włosów nie zauważyłam

GLISS KUR

te dwie na prawdę są świetne ..
muszę sobie kupić po raz kolejny je
każda wystarcza mi na 3 razy pojemność 20 ml koszt ok. 4 zł

jedynie z różowej nie byłam zadowolona



Balsam do ciała :
Balsam do ciała :)
zapach ładny
lekko nawilża
kupiłam go latem aby podkreślić opaleniznę drobinkami nie daje wrażenia brokatu .. drobinki ma malutkie ;)
zużyłam go na sylwestra ;)





Płyn do płukania jamy ustnej :
Bardzo go lubię kupuję często do torebki właśnie małe pojemności :)
Idealnie się nadaje na większe wyjścia aby odświeżyć sobie buzię ;)
pojemność 60 ml a koszt. około 4 - 5 zł








Do twarzy :
 maseczka z ziaji
koszt 1,50
pojemność 7ml ( wystarczyła mi na dwa razy )
jestem nią zachwycona pięknie pachnie jakby czekoladą
i jak za taką cenę efekt jaki daje też jest niezły
moja skóra była nawilżona może nie jakoś spektakularnie ale na pewno bardziej niż przed użyciem
oczywiście kupię sobie ponownie i pewnie w większej ilości niż jedna szt. bo warto

























I to już wszystko ;) kolejny projekt DENKO już niedługo :)

1 komentarz:

  1. wiesz co chętnie, ale nie teraz :D poza tym podkładem mam jeszcze 3 inne plus 10 przeróżnych próbek i teraz nie potrzebuję nic bo po co ma się marnować, ale jak coś uśmiechnę się za jakiś czas szeroko :DDD

    OdpowiedzUsuń