piątek, 28 stycznia 2011

Recenzja + sałatka

Dziś recenzja o którą prosiła Madzia ( Blog Madzi )

Najpierw odżywka
Odżywka kosztowała 5 zł jest jej nawet sporo w buteleczce (200ml)
zapach ładny ziołowy
wydajność słaba .. odżywka jest bardzo wodnista
włosy po niej są miekkie ale nie ułatwia jakoś specjalnie rozczesywania
ma wpływać na porost włosów - u mnie nic więcej nie przybyło niż normalnie
ma zapobiegać wypadaniu - tak jak wypadały wypadają dalej
ma zmniejszać przetłuszczanie się włosów.. myłam głowę codziennie i dalej myję.. 
wzmocnienia też nie zauważyłam
i ponownie raczej jej nie kupię


Czas na krem
Krem rzeczywiście nie pachnie
ma lekką konsystencję i szybko się wchłania to jego ogromny plus
za 50 ml zapłacimy ok. 5 zł czyli nie wiele
delikatnie nawilżał
momentami mnie szczypał ( nie wiem od czego to było zależne )
zdarzyło się kilka razy że mnie zapchał
jest wydajny

Teraz zdjęcia sałatki w której skład weszło to co miałam pod ręką :)
Składniki :
ser żółty
szyneczka (tym razem dodałam salami)
pieczarki marynowane
kukurydza
majonez
sól i pieprz
Można ją sobie dowolnie modyfikować :)

2 komentarze:

  1. kocham sałatki typu "sprzątanie w lodówce":D Dziękuję za recenzje, ciekawe czy ta seria jajeczna z joanny jest lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  2. sałatka wygląda smakowicie..

    OdpowiedzUsuń