niedziela, 9 stycznia 2011

Regulacja brwi woskiem :)

Witajcie :)
Postanowiłam podzielić się moimi wrażeniami co do regulacji brwi woskiem.
W połowie grudnia zakupiłam sobie plastry z woskiem do depilacji twarzy ( mi chodziło głównie o brwi ).
Wyglądają tak : 
Jest 12 plastrów ( 6 podwójnych ) w opakowaniu a jego koszt to 5,50 zł .











Pierwszy raz robiłam brwi woskiem 18.12.2010 ;)

Wyrwałam sobie w kilku niechcianych miejscach i miałam strasznie suchą i podrażnioną skórę między brwiami na tyle że przy każdym dotknięciu strasznie piekło i bolało..
Już myślałam że rzucę to w kąt i wrócę do standardowego skubania.. 
W końcu gdzieś po tyg. mi się to zagoiło.. 
pokażę wam gdzie sobie wyrwałam niechcący za dużo włosków ( zdjęcie robione dzisiaj bo poprzednio nie zrobiłam )













28.12.2010 wypróbowałam to na swoim chłopaku nie miał tak podrażnionej skóry jak ja więc stwierdziłam że spróbuję po raz kolejny :)
 
i dzisiaj właśnie wydepilowałam sobie po raz drugi :)
jestem zadowolona bo zaczerwienienie już blednie i skóry nie mam podrażnionej :)
a efekt bardzo mnie zadowala i jest to bardzo szybki sposób :) po części nawet mniej bolesny :)

tyle urosło od 18.12.2010 do 9.01.2011
jak dla mnie to niewiele i przez tak długi czas miałam święty spokój przy zwykłym skubaniu taki efekt miałam po tyg.

  po 23 dniach




  

tak wygląda podwójny plaster

( taki jeden podwójny wystarcza mi na 4 depilacje )także są bardzo wydajne i tanie do tego





ja rozcinam go na pół
a używam z tej jednej połówki tylko jednej części :)

2 komentarze:

  1. Też czasem używam plastrów do regulacji brwi:). Ale ja wycinam inaczej - takie małe zaokrąglone paseczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm tylko w jaki sposób by to pokazać:D? Może wytnę taki kształt jak wycinam z plastra ,zrobię mu fotę i Ci wyślę? :)

    OdpowiedzUsuń