sobota, 1 stycznia 2011

Sylwestrowo :) makijaż itd.

Witajcie ;)
Mam nadzieję że wasza zabawa sylwestrowa się udała ;)
Moja owszem, było miło :)
Co prawda niekoniecznie dziś rano :D no cóż.. zatrułam się, męczy mnie cały dzień..
Ale nie o tym będzie ten post.

Może zacznę od ubrania. Nie szykowałam się jakoś specjalnie w kiecki itp. bo była do domówka. Spodni wam nie pokażę bo były to zwykłe czarne dżinsowe spodnie z prostą nogawką więc nic szczególnego.
Bluzeczka w ciemnym granatowym kolorze :
 zbliżenie na wzór z cekinów i koralików :
Bolerko też w kolorze ciemnego granatu z długim rękawem i bufkami :
 zbliżenie na bufek :
Teraz pora na paznokcie które są w opłakanym stanie niestety i dzisiaj poszły już pod pilnik. Nie wiem czemu mam takie ślady białe powyżej frencha.
Na zdjęciu jeszcze przed warstwą lakieru, który wam zaprezentuję.
 I oto lakier. Jeden z moich ulubionych. Firma Miss Selene nr 164. Jest bezbarwny z drobinkami które opalizują na różne kolorki ale przeważa róż z pomarańczem.


I przyszła pora na makijaż :)
Oczka :



Usta :
 Co do włosów, to miałam rozpuszczone i jedynie wyprostowane :)

1 komentarz: