sobota, 29 stycznia 2011

Wymarzony zakup i mój Świrgot

Na początku muszę pochwalić się tym co dzisiaj kupiłam :D

Mam na myśli depilator.. chociaż peeling i gumy też są bardzo fajne :) Chodziłam od dobrego roku za nim zastanawiając się czy jest mi potrzebny czy oby na pewno go chcę .. w końcu uzbierałam pieniążki i kupiłam :) zdecydowałam się bardzo szybko :) pierwsze testy już wykonałam ból jest nawet znośny :) a efekty bardzo zadowalające :)
peeling zaś kupiłam na wypróbowanie ;) jak się sprawdzi pewnie będę do niego wracać ;) jak nie to poszukam czegoś innego :)

 teraz mój Świrgotek podczas rozbierania choinki :)

6 komentarzy:

  1. Fajne zakupy, zwłaszcza depilator. Daj znać za jakiś czas jak się sprawuje. Ja też jakiś czas temu miałam ochotę sobie kupić ale w końcu nie zdecydowałam się.

    A o którym linerku pisałaś u mnie? Tym w płynie czy w żelu? Odżywkę caly czas używam zobaczymy jakie przyniesie efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj uciekam od depilatorów. Wolę wosk...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolę standard :)
    zapraszam do sb ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. bo to ta sama linia tylko inne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zbieram obserwatorów i komentarze jeśli mi pomożesz będę wdzięczna . super blog . PS . dodawaj więcej swoich fot .

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję kochana za radę ;**
    Na pewno skorzystam;)
    Fajny ten depilator;) Ale ja to bym chyba bała się go używać, hehe ;)

    OdpowiedzUsuń