piątek, 18 lutego 2011

baza pod cienie i makijaż

Zrobiłam sobie sama bazę pod cienie według przepisu na blogu Natalii
link do postu o bazie KLIK
co jest potrzebne
krem podkład pusty pojemniczek i coś do mieszania
tego użyłam :
a taka wyszła baza :

a tak prezentuje się cień na bazie i bez bazy :
dla mnie wielkiej różnicy nie ma w podbiciu koloru mam nadzieję tylko że cienie będą się ciut dłużej utrzymywać na niej :)

mój dzisiejszy makijaż :)

szkoda że światło dzisiaj było okropne i zdjęcia nie wyszły tak jakbym chciała.. mam nadzieję że coś jednak zobaczycie :)

wykonałam go :

5 komentarzy:

  1. Faktycznie różnica cieni na bazie czy bez jest niewielka:/. Ja teraz męcze się z bazą Joko, cienie są na niej mocniejsze i trzymają się śietnie ale konsystencja :/ nie do nałożenia :/

    Ładny makijażyk:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj coś się mój komentarz nie chce dodać ;/ Faktycznie ciekawie wygląda ta Twoja baza i efekt jaki daje cień na niej :) Bardzo lubię takie rzeczy "Zrób to sama" i na pewno wypróbuję, bo wydaje się to takie proste ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe ile cienie na tej bazie się trzymac będą . Ale pomysł sam w sobie ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. po 2 godz. jak narazie cienie są w stanie nie naruszonym a zazwyczaj po godzinie widzę już małe ubytki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. to zalezy jak bardoz potrzesz palcem cien ;) u mei widac wielka rozniece w cieniach i od kremu tez to jest zalezne bo dove jest bardzo gestym-zbitym cieniem bardziej niz nivea :) ale ciesze sie ze przedluza Ci to zywotnosc cieni:*

    OdpowiedzUsuń