środa, 23 lutego 2011

Biovax - rozdanie - jedzonko :D

Maseczka Biovax- do włosów suchych i zniszczonych
koszt 2,50
pojemność 20 ml
miałam na 2 użycia

porównanie zrobię z maseczką do włosów osłabionych z proteinami mlecznymi, która poprzednim razem okazała się lepsza od maseczki do włosów blond :)
pierwszą recenzję i porównanie znajdziecie tu : KLIK

  • cena : taka sama w przypadku mlecznej i tej (2,50)
  • pojemność : taka sama (20ml)
  • zapach : bardziej odpowiadała mi ta mleczna .. ta do włosów zniszczonych ma delikatnie drażniący zapach ale do wytrzymania..
  • nawilżenie, regeneracja : i mleczna i ta do zniszczonych ma podobne działanie
  • gładkość włosów i rozczesywanie : tu też podobnie nie miałam większych problemów z rozczesaniem włosów po tej maseczce do zniszczonych
  • końcówki : mleczna tu wygrywa.. wydaje mi się że były bardziej odżywione niż po tej  do włosów zniszczonych
  • konsystencja : taka sama
  • obciążenie włosów : tak samo.. żadna nie obciążyła ich za bardzo
  • skład : w obu przypadkach bardzo dobry w porównaniu do masek z innych firm
I przyznam że dalej moim nr 1 jest ta mleczna ;) kupię na pewno pełnowymiarowe op. gdy tylko zużyję jedną z obecnie otwartych masek.. jednak ta do włosów suchych i zniszczonych też jest dobra i może się na nią skuszę kiedyś :)

Czas na kilka słów o rozdaniu na blogu Kokosowej Panny

link do bloga : KLIK
link do posta o rozdaniu : KLIK

do wygrania : 
Cienie do powiek Sensique
Carmex w słoiczku  
Krem do rąk kokosowy 
Kolczyki w kwiatki

zdjęcie :

Rozdanie trwa do 3 marca 2011 do godziny 23.59

a teraz pokażę wam co jadłam na kolację :D
było mniam mniam :P

A jutro idę na zakupki z babcią :D
 i zaopatrzę się w większą ilość chusteczek do demakijażu :) przypasowały mi :)
tylko nie wiem czy wziąć na próbę te do wrażliwej skory albo do każdego rodzaju skóry ? czy zostać przy tych które kupiłam dzisiaj czyli do skóry normalnej i mieszanej..

5 komentarzy:

  1. dziewczyno, nie pokazuj mi takiego jedzonka na wieczór :P

    OdpowiedzUsuń
  2. o mniam, mniam... :D
    ja też chcę żeby mnie ktoś na zakupy zabrał! :D
    Ty to masz dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja aktualnie używam tej do włosów osłabionych i wypadających. Genialnie się łączy z maseczką z olejkiem rycynowym. =D

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe-myślałam, że Ci babcia prezenty robi...:D
    no to już mi nie jest tak przykro ;P
    jak coś sobie jutro zakupisz to wklej :)
    p.s. to wczorajsze "pani Kasiu" to oczywiście żarcik był ;) Jakoś tak mam, że do swoich imienniczek lubię się zwracać na "Pani"-taki przejaw sympatii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. blog jest fajny!
    zapraszam na nowego: yellow-glass.blogspot.com

    kaśkuu.

    OdpowiedzUsuń