sobota, 5 lutego 2011

czerwone usta :) prezentacja pomadki

Tę pomadkę można było już zobaczyć w makijażach na moim blogu.
linki do tych postów :  KLIK   i   KLIK2
Gości ona w mojej kosmetyczce od początku grudnia :)
nie używam jej za często ale jest moim oczkiem w głowie :)
Jest z firmy Bell :)
kosztowała około 9zł :)
kolor ma intensywny czerwony z bardzo delikatną nutką pomarańczy 
długo się utrzymuje i gdy już się ściera to równomiernie ;)
a tak wygląda na ustach :)
Mam ochotę na inne pomadki z tej firmy.. pewnie niedługo jakąś kupię ;)

5 komentarzy:

  1. sprzedaje ciuchy za grosze;P chcesz cos kupic ? jesli tak to prosze o kontakt

    stronka na ktorej sa ubrania

    http://naatajla.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny odcień:) jak ja uwielbiam czerwienie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja również!
    Piękny kolor. Masz baardzo ładne usta, jakby 'stworzone' dla wyrazistych odcieni ;)
    Jestem tu przypadkiem i na pewno będę częściej wpadać ;)

    Pozdrawiam
    www.fashionablyyy.blogspot.com

    ___
    Masz stronę WWW? Zarabiaj na wyświetlaniu reklam NetSales! Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor kolorem, ale ślicznie 'wykrojone' usta :)

    OdpowiedzUsuń