wtorek, 15 lutego 2011

dzisiejsze zakupy :)

Byłam dzisiaj na zakupach we Wrocławiu :) nóg nie czuję ;D ale uważam je za udane a portfel jest ogołocony praktycznie do zera xD

zacznę od kosmetycznych :)

INGLOT :)
czaiłam się do ich cieni od dłuższego czasu w końcu się zdecydowałam :)
oto one ( wszystkie aplikatory dostałam jako gratis :) )
ROSSMANN :)
tym razem skromnie :) kupiłam tylko co najpotrzebniejsze i odżywkę na wypróbowanie ;)
SEPHORA :)
tu również małe zakupki bo poszłam wyrobić sobie kartę :)
kremiki to gratisy do serduszek ;)
YVES ROCHER :)
tu również skromnie szampon małe mleczko do ciała i kostka do kąpieli malinowa :)
torba na zakupki gratis ;) przy okazji u nich też wyrobiłam sobie kartę ;)
Pozostałe zakupki :)

osiołek do kluczy :)
książka i pomoc do angielskiego
bluzeczka
I dzisiaj przyszła do mnie nagroda z Give Away u Reniferka :*
Bardzo ci dziękuję ;) :*:*:*


Miłego wieczoru :*

8 komentarzy:

  1. ah tam, w każdym sklepie po troszeczku, ale jak się zbierze do kupy to jednak troszke tego jest :)
    Super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale szczesciara wszedzie dostala jakis gratis ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jutro napisze o tych makijazach bo dzis mi sie juz nie chcialo :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak po zakupach patrząc to byłaś w Pasażu czy Magnolii? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam cienie z inglota:)

    OdpowiedzUsuń
  6. super zakupy:) Trójeczka z Inglota wygląda bosko, ciekawe jakie makijaże nią wyczarujesz:D

    OdpowiedzUsuń
  7. aby dobrze sie wszystko nosiło:*:*

    OdpowiedzUsuń