czwartek, 17 lutego 2011

jedzonko :D + recenzja maseczki

Postanowiłam pokazać wam jakie pyszności dzisiaj wcinałam wraz z resztą rodzinki :) Może narobię wam na coś smaku :)

na śniadanie zrobiłam sałatkę a'la grecką ;)
na dole były pomidorki, których nie widać na zdjęciu do tego ogórek, sałata oliwki i jogurt + sól i pieprz

na kolację zaś zrobiłam zupę pomidorową :D z serem feta i salami :) ( przepis zaczerpnęłam z jakiegoś bloga, nie pamiętam dokładnie od kogo :) )
pierwszy raz jadłam taką pomidorową i strasznie mi posmakowała będę częściej ją robić bo jest do tego prosta w wykonaniu :)
reszta rodzinki też nie marudziła wręcz pochwaliła że dobre :P

Teraz czas na recenzję maseczki..
Maseczki która jest dobrze większości osób znana i jest zachwalana.. a mi zrobiła "kuku"
Chodzi o maseczkę :


Dax Cosmetics - Perfecta NutriVita - Słodkie migdały z miodem
koszt ok. 1,60
pojemność : 10 ml
wystarczyła mi na 2 użycia

producent obiecuje że ta maseczka odżywi naszą skórę wygładzi ją i zregeneruje..
ponieważ zawiera w sobie ekstrakt z miodu z dzikich kwiatów, minerały i witaminy takie jak C, B1, B2 dodatkowo kompleks witamin A, E, F, B6 i B5 oraz oleje z dzikiego szafranu i słodkich migdałów..
które będą miały zbawienny wpływ na naszą skórę..
ogólnie obietnice i cuda na kiju jak w wielu przypadkach :)

dla mnie ta maseczka prócz delikatnego nawilżenia nie robi nic więcej jedynie potwornie zapycha..

zapach po otwarciu piękny budyniowy aż by się chciało zjeść w trakcie nakładania na twarz stał się okropny nie wiem do czego go przyrównać ale zapach zmienił się o 180 stopni w złą stronę.. myślałam że go nie zniosę.. jednym słowem fuj..

na dokładkę moja już podleczona buzia znów znacznie się pogorszyła .. w ciągu jednej nocy wyszło mi multum pryszczy.. tak wspaniale ta maseczka na mnie podziałała.. zapchała mnie i to równo.. a nie miałam już prawie żadnego..

i zdarzyło się tak 2 razy.. po pierwszym użyciu.. i 2 dni temu gdy postanowiłam dać jej kolejną szansę..

Ja tej maseczki nie polecam.. skusiłam się pochlebnymi opiniami innych na jej temat :) być może wiele osób będzie z niej zadowolone.. ja nie jestem i więcej jej nie kupię..

Składniki dla zainteresowanych :

To by było na tyle :) 
Buziaki :*

3 komentarze:

  1. Zupa wygląda smakowicie :) Narobiłaś mi nią smaka na noc ;) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tez jej nie polecam, mnie bardzo podraznila, przez 4 dni leczylam policzki..

    OdpowiedzUsuń
  3. za pierwszym razem lekko piekla i nic sie nie stalo (stosuje TriAcneal,ale nie na policzki) a za drugim przed wyjsciem wieczornym ją nalozylam przed mejkapem, zeby byc piekna;) nic sie niby nie dzialo,ale jak wstalam rano wygladalam jak powtor:D i podejrzewalam,ze to ona mi zrobila takie 'ała' na buzce:)

    OdpowiedzUsuń