czwartek, 24 lutego 2011

kilka spraw + Kolejna rozdaniowa środa u Reniferka :)

Reniferek znów rozdaje ;) i znów mamy wybór.. spośród wielu rzeczy wybieramy co chcemy :) jest pełno świetnych kosmetyków ale są też dodatki jak i akcesoria do makijażu ;)

adres do bloga : KLIK
adres do notki o rozdaniu : KLIK

Ja biorę udział bo warto :) was też zachęcam :)

Ogłoszenie wyników w niedzielę 6 marca :)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tak tak byłam dzisiaj na zakupach.. :D
najpierw rano z babcią a o 13 pojechałam z tatem do Wrocławia a o 19 byłam na zakupach ze skarbem :P i co najlepsze nic sobie nie kupiłam.. kompletnie nic co jest warte pokazania :D

 jedyne co sobie kupiłam to pieczarki podczas porannego pobytu na zakupach z babcią..
pomarańcze we Wrocławiu i wodę + gorący kubek będąc na zakupach ze skarbem :D :D :D


Wiem wiem że miała być recenzja tuszy, niektóre z was na nią czekają :) niestety nie dam rady przygotować jej dla was w tym tyg.  :( oto moje wytłumaczenie ;D
tak się składa że jutro rano biorę się za sprzątanie i za pisanie 3 wypracowań do szkoły.. tak tak.. przebimbałam ferie na obijaniu się ;) zdaję sobie z tego sprawę.. ale chciałam dobrze wypocząć.. do tego jutro wieczorem wizyta u dentysty później do skarba pojadę bo ma urodziny i chcę dać mu prezent :) :* a w sobotę rano szykowanie sałatek na jego imprezę urodzinową później impreza i w niedziele odpoczynek + ewentualna nauka i wiadomo reszta dnia z nim :* iiii.. koniec ferii :D co za tym idzie .. tydzień ciężki będzie po wolnym.. troszkę zaliczeń sprawdzianów prac do oddania..

to by było na tyle z dzisiejszego dnia :)

Buziaki dla wszystkich :*

2 komentarze:

  1. Dobrze ma z Tobą ten Twój facet:D Nawet sałatek mu narobisz.

    OdpowiedzUsuń
  2. no wiesz co...wkleiłabyś te pieczarki i pomarańcze ;D
    a co podarujesz swemu mężczyźnie? :)
    (facetom to ciężko coś kupić ;/)

    OdpowiedzUsuń