wtorek, 22 lutego 2011

kostka do kąpieli Yves Rocher

Dzisiaj pokażę wam kostkę do kąpieli z Yves Rocher ;)

jestem z niej zadowolona ;) na pewno kupię jeszcze nie raz :P
nie pieni się ale pięknie pachnie w całej łazience podczas kąpieli
delikatnie barwi wodę ;)
świetnie nawilża moją skórę ( moja skóra nie potrzebuje mega nawilżenia )
nasza skóra za długo nią nie pachnie :) zapach jest ale na krótko ;)
miałam malinową :) podobne kosteczki są w Sephorze :)
i w Yves Rocher i w Sephorze cena kosteczki to 4 zł :)
 
( zdjęcia robione jakiś czas temu więc pazurki inne - walentynkowe ;D )



4 komentarze:

  1. a ja nie mam wanny...;(
    i powiem szczerze, że to prawdziwa tragedia jest...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za komentrz:)

    a te kostki fajne są:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam kosteczki do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie niestety i dziś i jutro :P

    OdpowiedzUsuń