sobota, 5 lutego 2011

kreski + rozdanie + zaproszenie iii... :D

dzisiaj troszkę rzeczy chcę wam pokazać i napisać :)

Najpierw rozdanie u Magdy ( Farbstift )
Jej blog : KLIK
nagrody sami wybieracie :) są naprawdę fajne ;)
zasady wzięcia udziału są na blogu :)

Teraz zaproszenie :)
Chciałam zaprosić Was na forum :) Gdzie pełnię też funkcję moderatora :)
Na tym forum panuje naprawdę miła atmosfera.. wszyscy są pomocni bardzo szybko udzielają odpowiedzi w razie naszych wątpliwości :) są tematy dotyczące wizażu, paznokci, urody, produktów itd. :)

myślę że warto wejść ;) można dużo się nauczyć ;)
adres do forum :
http://www.mynailz.pl/

czas pokazać wam zrobioną po bardzo długiej przerwie ( 2 miesiące prawie nie robiłam ) lewą łapkę żelami :)
nie przedłużałam :) chodziło mi jedynie o utwardzenie naturalnych :)
(wiem że na serdecznym jest mały prześwit.. przyznaję nie używałam covera :D a mogłam jednak użyć :D )
i na koniec przyszedł czas na kreski :D
dzisiaj ćwiczyłam malowanie kresek kredką ( wyszło mi to zadziwiająco szybko )
i z efektu jestem zadowolona chociaż widzę kilka nie dociągnięć ;)



 to już wszystko co chciałam wam napisać :)
cieszę się że jest już 15 obserwatorów mojego bloga :)
dziękuję wam wszystkim :*
Miłego dnia :*

3 komentarze:

  1. Kreska - bosssh, jak ja bym chciala umiec robic taka ladna i prosta jak ta Twoja ze zdjec. Osobiscie nie mam do tego cierpliwosci i wiecznie mi sie rano lapy trzesa od nadmiaru kawy ;)
    Paznokcie - bardzo mi sie podoba wyglad zelkow, ale same w sobie sa nie dla mnie. Kiedys mialam i draznilo mnie strasznie to uzupelnianie, wypelnianie, itd, itp. Tym bardziej, ze slono za to placilam ... Ale Twoje sa sliczne :*

    OdpowiedzUsuń
  2. pazurki ładne ,kreska zresztą też :)

    OdpowiedzUsuń