środa, 9 lutego 2011

liczi , bomba owocowa i zakupy

Tak tak znów zakupy jako że już pomału kończą się te produkty których używam postanowiłam kupić kolejne i niech sobie po leżakują z tydzień czy tam dwa :)
kupiłam też liczi mój ulubiony owoc tuż po mandarynkach i ananasie :)
na koniec bomba owocowa bardzo często robiona przeze mnie ostatnio :)
za dwa dni mam już ferie nie mogę się doczekać :p
poszaleję z makijażami :)
przede mną walentynki , wyjazd do Wrocławia i urodziny TŻ-ta :*
więc 3 posty o takiej tematyce się pojawią na pewno ;) 

Jest już 20 obserwatorów mojego bloga :) Nie spodziewałam się aż tylu osób śledzących mojego bloga .
Postanowiłam że gdy będzie już 45 obserwatorów zrobię Give Away :)
Dziękuję że jesteście :* czytacie to co piszę, komentujecie moje posty :*

5 komentarzy:

  1. Kasiu, bardzo Ci dziękuję :* cieszę sie ze sie podobał makijaz:).

    Ja też uwielbiam liczi:D. A tymi bombami owocowymi to tak kusisz, że zaraz chyba idę do kuchni i sobie coś takiego zrobię:). I czekamy na makijaże "feriowe" !

    A jeszcze co do pazurków to kupiłam sobie dziś witamine A :). I własnie bokami mi pękają (tj. przy samych "rogach" kwadratu na wolnym brzegu). Zmieniłam kształt, bo raz, że teraz kwardat jakoś bardziej mi sie podoba, a poza tym też do kwadratowych zdobienia jakoś bardziej mi pasują (a migdałki malowałam wtedy na jeden kolor bo czasu nie mialam za bardzo).

    Ja mam płytkę do samego opuszka, aż wręcz za opuszek, jest przyrośnięta ile się da dosłownie, dlatego te 4mm to nie dużo :). A ja głupia kupiłam zmywacz z acetonem taki duuuży :/
    Masz rację z tym żelem, jak już nic nie pomoże to wtedy się może zdecyduję. Dzięki za wszystkie rady!

    OdpowiedzUsuń
  2. mam pytanie do Ciebie co do tego plynu ziaji jestes z niego zadowolona ? bo ja wczoraj kupilam ten sam tylko ze zwykly bo 2 fazowego jzu nie bylo ;/ i nie jestem zadowolona ciekawi mnei wlasnie czy ten 2fazowy jest lepszy i czy przy zmywaniu tuszu z rzes jak ten tusz sie rozmarze pod okiem czy sie nie wbija w skore bo po tym normalnym plynie wlasnie mi sie tak robi i ciezko jest mi zmyc tusz z buzi ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wymienię UD za takie bomby owocowe jakie robisz, hehe :)
    Krucze, wiesz, ze nigdy nie jadlam liczi? Nawet nie wiem czy kwasne to to czy slodkie :)

    OdpowiedzUsuń