poniedziałek, 7 lutego 2011

nowe nabytki i malunki :D

Pokażę wam dzisiaj co ostatnio kupiłam :)

Dzisiaj kupiłam prezent na walentynki dla chłopaka i częściowo już kilka drobiazgów na 18 przyjaciółki :)
Tych rzeczy wam nie pokażę bo wiem że tu wchodzą :D
nie mieliby niespodzianki :)

Balsam do ciała
ma piękny malinowy zapach
Roletka i pogrubiający tusz do rzęs Avon
Roletkę kupuję regularnie odkąd pierwszy raz powąchałam perfumki :)
tusz już miałam dwa razy i byłam zadowolona ciekawe czy tym razem też będę :D
Sztuczne rzęsy które w sklepie wyglądały na czarne a okazały się brązowo czarne mimo to jestem zadowolona z efektu jaki dają ( już sprawdziłam :D ), wole chyba je od kępek :D muszę pieniążki odkładać to nakupuję więcej :D i teraz wiem że muszę dokładniej patrzeć które wybieram :)
na koniec pomalowane plecy mojego chłopaka moją kredką do oczek i przeze mnie oczywiście :D





Projekt denko później albo jutro :)
zmykam się uczyć z chemii i francuza bo jutro kartkówki..  :)

2 komentarze:

  1. hahaha tez lubie po swoim chlopaku pisac :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakupu,bardzo zaciekawił mnie ten balsam.
    Pozdrawiam:)

    http://betti400.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń