piątek, 11 lutego 2011

Recenzja i porównanie maseczek Biovax

Przetestowałam już dwie maseczki Biovax :) każdą saszetkę miałam na 2 użycia :) każda kosztowała 2,50 na wypróbowanie czeka jeszcze jedna :) później zdecyduję z której chcę pełnowymiarowe opakowanie :)
zdjęcia :
a teraz porównanie :
  • cena : taka sama (2,50)
  • pojemność : taka sama (20ml)
  • zapach : bardziej odpowiadała mi ta mleczna .. ta do włosów blond strasznie drażniła mi nos i oczy..
  • nawilżenie, regeneracja : mleczna była lepsza po niej było widać jakiś efekt po użyciu tej do włosów blond kompletnie nic..
  • gładkość włosów i rozczesywanie : znów mleczna była o wiele lepsza ta do włosów blond ani blasku nie nadawała i był też problem z rozczesaniem włosów po niej
  • końcówki : mleczna tu też wygrywa.. były bardziej odżywione niż po tej  do włosów blond
  • konsystencja : mleczna była ciut rzadsza przez co o wiele łatwiej się rozprowadzała i bardziej mi odpowiadała niż ta do włosów blond
  • obciążenie włosów : tak samo.. żadna nie obciążyła ich za bardzo
  • skład : w obu przypadkach bardzo dobry w porównaniu do innych maseczek
to by było na tyle z mojego porówanania :)
póki co najbardziej skłaniam się ku tej z proteinami mlecznymi :)
gdy przetestuję jeszcze jedną, którą mam wstawię porównanie właśnie mlecznej z tą do przetestowania :)
wtedy będę wiedzieć już na 100% którą kupię w pełnowymiarowym opakowaniu :)

już nie długo pojawią się recenzje tych produktów :
W końcu ferie.. 
Miłego dnia :)

2 komentarze:

  1. Nie widziałam tych maseczek nigdzie...
    Musze poszperać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maseczki można dostać w aptekach np. w Super-Pharm.
    Może wypróbuj jeszcze Biovax keratyna+jedwab? Jest podobna do maski Biovax z proteinami mlecznymi, ale ma mocniejsze działanie. Powinnaś być z niej również zadowolona.
    Co do maski do włosów blond to ja jestem z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń