niedziela, 20 lutego 2011

Recenzja pianki..

Dzisiaj recenzja pianki do mycia twarzy z Rival de Loop ( dostępna tylko w sieci Rossmann )
Milder Reinigungsschaum Ginkgo & Gurke ( Pianka oczyszczająca z Ginkgo i Ogórkiem )
za wersję mini ( 25 ml czyli te co ja mam ) zapłacimy ok. 4 zł
pełna wersja ( 150ml ) ok. 10 zł
używam od 27.01.2011

Nie używam jej codziennie (bo męczę końcówkę żelu z ziaji jeszcze) ale bardzo często i jestem zadowolona :)
Dla mnie jest to KWC .. szukałam w niej wad i nie znalazłam dla potrzeb mojej mieszanej skóry jest idealna.. długo długo pozostanę jej wierna..
Ma bardzo fajny "dzióbek" do aplikacji przez co jest to higieniczne.. :)

Jak wygląda :
Jej plusy :
  • dobrze oczyszcza 
  • piękny zapach
  • jak dla mnie jest bardzo wydajna ( wystarczą 2-3 pompki na umycie dokładnie całej buzi )
  • nie podrażnia
  • nie uczula
  • nie wysusza 
  • nie powoduje powstawania nowych wyprysków
  • jest dla każdego rodzaju skóry
  • jest tania 
  • wygodnie się ją aplikuje
  • idealna do zabrania w podróż (mniejsze op. )
  • ekstra konsystencja
I coś jeszcze muszę dopowiedzieć.. żeby nie było niejasności :)
Ja nie robię nią demakijażu tylko oczyszczam twarz już po zmyciu podkładu itd. 
I tu spisuje się świetnie .. dla mnie to nie jest produkt do demakijażu.. wiele osób wiem że próbowało tej pianki w ten sposób używać i były wielce niezadowolone.. ja do demakijażu używam mleczka bądź płynu a później dopiero pianki :)
I nie myję nią oczu ( chodzi mi o zmywanie tuszu , cieni itp. )  do tego są specjalne płyny :)

Skład dla zainteresowanych :
Aqua, Sodium Coco Sulfate, Sorbitol, Betaine, Caprylyl/Capryl Glucoside, Cucumis Sativus (cucumber) Fruit Extract, Gingko Biloba Leaft Extract, Coco Glucoside, Glyceryl Oleate, Glycerin, Coco Alkohol, Sodium Sulfate, Sodium Chloride, Citric Acid, Sodium Benzoate, Methylparaben, Potasium Sorbate, Parfum.

Polecam każdemu spróbowanie ;)
w końcu 4 zł za małe op. które spokojnie przy codziennym używaniu wystarczy na 3 tyg. to nie majątek i gdy się nie sprawdzi nie będzie nam szkoda pieniędzy :)
a być może okaże się ona i dla was KWC :)

4 komentarze:

  1. Skusiłaś mnie do zakupu małej pianki! Będzie super na podróż :) Poza tym lubię takie małe kosmetyki ;)

    http://kosodrzewina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również lubię małe opakowania,bo wiem, że szybko mi się nie znudzą zapachy itd ;)
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie się ta pianka zapowiada:) I fajną recenzę jej zrobilas!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna recenzja :)

    http://zakupowe-szalenstwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń