czwartek, 10 lutego 2011

rozdanie u Skonfundowana Panna, ii....

Hej hej :)
dzisiaj ciężki dzień miałam w szkole ..
po 16 do wrocławia pojechałam z tatem :)
miałam nic nie kupować w sumie :D
wyjazd był głównie dla towarzystwa ;)
tato już w sumie w drodze powrotnej zaproponował że kupi mi buty :D
no kto by się nie zgodził ? :D
są bardzo wygodne :)
idealne na obecną pogodę :)
na podobnym obcasie mam kozaki i całą zimę przechodziłam w sumie bez upadków :)
ii kupiłam herbatkę o smaku truskawkowo waniliowym :)
pierwszy raz z taką się spotkałam :)
właśnie ją piję i jestem jej zapachem oraz smakiem zachwycona :)
A teraz kilka słów o rozdaniu u Skonfundowanej Panny
 rozdanie trwa do :
28 lutego 2011r !!!!
a wyniki będą :
1 marca 2011r !!!!
Nagrody są świetne!!
adres do jej bloga : KLIK

Jutro ostatni dzień szkoły i ferie ;D 
w końcu przygotuję dla was kilka recenzji i makijaży :)
Napiszcie może jakie makijaże chcecie zobaczyć :*

3 komentarze:

  1. fajne buty, a herbatke waniliowo-truskawkową sobie kupilam też niedawno.

    Ja chętnie bym zobaczyła makijaż jakiś mocno kolorowy, albo w roli głównej z jakimś mocnym żywym kolorkiem:)

    OdpowiedzUsuń