wtorek, 1 lutego 2011

Stała się rzecz straszna.. + rozdania.. i brwi

Stała się rzecz straszna...
Spadł mi wczoraj cień na płytki w łazience i cały się rozsypał.. był to jeden z moich ulubionych, bardzo często się nim malowałam.. troszkę go udało się uratować..może można z nim coś jeszcze zrobić jakoś przywrócić go do życia.. znacie jakieś sposoby ?


 Dziewczyny znów szaleją z rozdaniami :) 
1. rozdanie u April
Blog April - KLIK
zdjęcie zapożyczone od niej

Start- 1.02.2011. Koniec- 1.03.2011
świetne nagrody !!!

2. rozdanie u Natalii
Blog Natalii - KLIK
Chętnych zbiera do 20lutego do godz. 23.59
również świetne nagrody !!! 

Na koniec moje podkreślone brwi :) żeby Madzia powiedziała co poprawić i jak się prezentują ;) 

7 komentarzy:

  1. Ojj mi też nieraz zdarzało się, że ulubiony cień spadł i się pokruszył:( Więc zawsze robię tak:
    - do pustego pojemniczka (takie jak są np. z ozdobami do paznokci) wsypuję resztę cienia, którego dało się uratować.
    - miażdżę go (żeby po prostu zrobić z niego sypki cień)
    - na koniec dodaję odrobinę zwykłego kremu np. NIVEA i mieszam - Wtedy cień nie jest aż tak sypki (jak nie chcesz to obejdzie się bez tej czynności)

    No to tyle;)

    Buziaki;**

    OdpowiedzUsuń
  2. polecam Ci obejrzenie filmiku niesi http://www.youtube.com/watch?v=76O25Ri-DqM&feature=related :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie http://uroocza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi ostatnio tak spadł do kosmetyczki. musiałam wszystko sprzątać ;/

    lady-flower123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Więc tak: nasada jest bardzo dobra, końcówka dobrze zakończona, tylko ten szczyt wyżej nieco (musisz przyłozyć np.ołówek tak, by przechodził od skrzydełka nosa, przez środek źrenicy i brew i ten punkt, który wypadnie na brwi to miejsce, gdzie trzeba zrobić szczyt) wtedy też powinnaś zrównać górną część brwi od nasady do szczytu. Z dołu można ciut zrównać na linię prostą (nie masz już tak cieniutkich brwi, więc można od dołu nieco skubnąć)Ale ogółem prezentują się bardzo naturalnie i efektownie:*

    OdpowiedzUsuń
  5. heh jak nie masz:D dałam przyblizenie i stąd zgadłam, że są tam włoski, chyba, że na zdjęciu tak wyszło hehe. a kpk dla Ciebie zrobię:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Brwi wyglądają naprawdę ładnie. W końcu (sory że tak długo) zrobiłam foto jaki sposob wycinam plastry z woskiem ,link: http://i622.photobucket.com/albums/tt307/antykreatorka/DSCN4198.jpg?t=1296667234

    I mniej wiecej takie ksztalty dopasowuję do łuku i wyrywam. Resztki można poprawić pęsetą albo takimi mini kawałeczkami plastrów.

    A cienia szkoda, ale kojarzę że na youtubie jest trochę o metodzie prasowania cieni sypkich (na wizazu tez chyba jest taki wątek) więc myślę, że da się go uratować:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zapraszam do zabawy:
    http://makeup-farbstift.blogspot.com/2011/02/rozdaniowo-u-farbstift.html

    OdpowiedzUsuń