poniedziałek, 14 lutego 2011

Walentynkowo :D

Było wspaniale ;)
byliśmy na pysznej pizzy później wieczór w domowym zaciszu :)

kilka zdjęć ;)

moje pazurki :) walentynkowe ;P
na serdecznych i na kciukach cyrkonie serduszka :)
ja przed walentynkami.. po skończeniu szykowania się :D
włoski wyprostowałam chociaż na początku miały być kręcone (loczki) :P
a tu delikatny makijaż :)
teraz prezenty :D

dla niego :
i od niego dla mnie :


a tak nam wieczór mijał :P

Jak wam minęły walentynki ? :)
jutro Wrocław więc pochwalę się zakupami po powrocie :P
w środę recenzja będzie jednego z tych produktów ;)

4 komentarze:

  1. Wieczór bardzo fajny :)
    pięknie wyglądałaś:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. ojeej jak słodko razem wyglądacie!
    fajna notka!
    I ZAPRASZAM DO MNIE natsoonable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. słodko:D a ja walentynek nie obchodziłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pazurki, włosy i makijaż:)!

    OdpowiedzUsuń