poniedziałek, 21 lutego 2011

zakupki :)

Hej hej :D
wczoraj rodzice pojechali na zakupki więc oczywiście dałam listę i pieniążki :P
zrobili mi jedynie małe zapasy w Rossmannie ;)
myślałam też o zakupach w Inglocie ale stwierdziłam że wolę sama sobie kupić ;) więc poczekam aż nadarzy się okazja do odwiedzenia Inglota :)

I mam do was wielką prośbę :)
Napiszcie mi w komentarzach jakie chusteczki polecacie do demakijażu
i jaki balsam brązujący będzie dobry :)  ???
Chusteczki chciałam spróbować w końcu bo słyszałam wiele pozytywnych opinii ale nie wiem które wybrać ;) a że pomału idzie wiosna do nas ( chociaż narazie śnieg prószy ) dobrze by było delikatnie się przy brązowić żeby skóra miała taki zdrowszy kolor :)

zdjęcia zakupów :
Dziś jeszcze może wrzucę makijaż ;)

Recenzji odżywek możecie spodziewać się w następnym tygodniu :)
Pomału szykuję się już też PROJEKT DENKO :)

Aa.. jeszcze czymś się pochwalę :D moje włoski są krótsze o 3-4 cm :D przez co wyglądają na ciut zdrowsze ;D

Miłego dnia :*

9 komentarzy:

  1. Masło kakaowe to mój ukochany krem do twarzy :) Mam dzięki niemu o wiele ładniejszą cerę niż przed jego stosowaniem :)

    Chusteczek nie polecę Ci żadnych, bo sama jeszcze ich nie próbowałam ;)

    Balsamów brązujących używałam różnych i zawsze zaraz po ich nałożeniu nakładałam zwykły krem, żeby nie było plam na skórze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy:)

    Chusteczek do demakijażu żadnych niestety polecić Ci nie mogę, bo nie używam :/

    Co do balsamu brązującego podobnie, też rzadko używam takich kosmetyków - ale jak narazie najelpszy kosmetyk, ktory miał dawać lekką opaleniznę który stosowałam - to samoopalacz w mleczku Rossmann Sun Ozon (nie w tubce, tylko w buteleczce)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czasem latem używam balsamów brązujących gdyż jestem strasznym bladziochem i zazwyczaj kupuje z L'oreala i mieszam z balsamem dla bardziej naturalnego efektu, kiedyś miałam z Johnson's i smużył, a zapach koszmar...

    OdpowiedzUsuń
  4. w biedronce sa dobre chusteczki

    OdpowiedzUsuń
  5. od środy biedronkowe chusteczki będą za 3,99 :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam chusteczek przeróżnych, łacznie z tymi dla dzieci które polecano na YT. Wszystkie są podobne, ale z tych dla dzieci niektóre mnie uczulały. Dlatego przestałam. Uważam,że mleczko czy tonik do demakijażu są dużo lepsze. Chusteczki słabo oczyszczają, na pewno nie nadają się do pełnego makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio miałam fajne chusteczki do demakijażu ale już nie pamiętam z czego to były . :c

    OdpowiedzUsuń
  8. Spróbuj chusteczek Belli. Czerwona paczuszka. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. masło kakaowe świetne, co prawda u mnie nie poprawia koloru ale świetnie nawilża i pachnie

    OdpowiedzUsuń