środa, 23 lutego 2011

zakupy i Projekt Denko

Zacznę od zakupów :)

kupiłam chusteczki do demakijażu w biedronie
( cera normalna i mieszana.. były do wrażliwej jeszcze )
balsam nawilżająco brązujący.. jaki będzie to się okaże.. :)
i podgrzewacze o zapachu cytryny :)
przepiękny orzeźwiający zapach ;)
( ale to w innym sklepie już )
Czas na Projekt Denko :)

bardzo lubię te dwie maskary :)
obydwie są dobre co prawda bardziej wole żółtą ;) zrobię o nich osobny post z dokładną recenzją :)
cena ok. 25 zł (za każdą)

Szampon rumiankowy firmy May
1l za ok. 5 zł
szampon jest dobry fajnie oczyszcza włosy i nie powoduje szybszego obciążania..
jest bardzo wydajny ( miałam go ok. 2-3 miesięcy - używałam innych szamponów w tym czasie też )
miałam lekki problem aby po nim rozczesać włoski :)






Roletka z Avon-u :) Pur blanca 
bardzo lubię jej zapach często kupuję ;) 
praktycznie gdy mi się skończy jedna zamawiam drugą :) 
cena ok. 10-11 zł
pojemności nie znam :P w katalogu będziecie mieć napisane ;)

Maska ostatnio bardzo popularna ;) 
 Ziaja - maska nawilżająca
cena niska - 1,50 zł
saszetkę miałam na 2 razy :) 
nawilżyła moją skórę.. nie zapchała mnie ;) 
zapach przyjemny 
konsystencja też daje radę ;)
i pewnie nie raz jeszcze ją kupię ;) 





Maska Biovax do włosów suchych i zniszczonych :)
saszetka 20 ml - miałam na 2 użycia 
koszt 2,50 zł
fajna ;) zapach znośny :) 
włoski dobrze odżywione po niej :) 
zrobię o niej osobnego posta z dokładną recenzją ;) i porównaniem do mlecznej która ostatnio była dla mnie najlepsza :)








To już tyle z projektu denko :) 
a tu to co chciałabym zużyć w najbliższym czasie ;) może mi się uda :)

7 komentarzy:

  1. gratuluję zużyć :) muszę się wybrać po chusteczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Daj znać jak się sprawują chusteczki :) czekam na porównanie tuszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mialam te zielone chusteczki byly spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie tą roletkę z avonu, przydatna i poręczna ;) no a te chusteczki są świetne ! bardzo je lubię
    missdood.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie to zmagazynowałam ok 80 zdjęć, ale nie mogłam przecież wrzucić wszystkich na raz, więc jeszcze trochę się ich pojawi w późniejszym czasie :]

    Też uwielbiam tusz The Colossal, jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, tak! Proszę o recenzję tuszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również uwielbiam PUR BLANCE ;)

    OdpowiedzUsuń