sobota, 26 lutego 2011

zakupy, rzęsy, zabawa i wymianka :)

zacznę od zabawy :)
dzięki Iza ;*** - blog Izy : KLIK
Zasady :

1. Podziękuj i napisz adres bloga który wręczył Ci nagrodę.
2. Napisz siedem faktów o sobie.
3. Podaj siedem blogów na które najczęściej i najchętniej wchodzisz .
4. Powiadom te blogi o wygranej.
 
7 faktów o mnie :D
 
uwielbiam spać i leniuchować
kocham zakupy
moim oczkiem w głowie jest Świrgotek ( za nim nawet skoczę przez okno )
kocham nad życie swojego chłopaka
boję się pobierania krwi
nie wyobrażam sobie nie mieć pomalowanych paznokci chociaż odżywką
nie cierpię swojego brzucha za to kocham usta :D

7 blogów ( kolejność przypadkowa ) 


moje maleństwo.. Świrgotek :) 
zakupki.. mamusia mi kupiła ;D :) 

wymiana z Madzią :) 
dostałam tusz 
cienie sypkie 
cień prasowany 
próbkę pomadki
2 lakiery :) 
dziękuję ;* ;* ;*
 
pokażę wam lakiery i pomadkę :) 
cienie wędrują na prezent :) 
a o tuszu recenzja niedługo :)

a tu moje sztuczne rzęski które miałam wczoraj na oczkach :)



4 komentarze:

  1. Dzięki :):*

    Świrgotek jest śliczny:)

    Bardzo też mi się podoba też niebieski kardigan:). Rzęsy też wyglądają barzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Ci w tych sztucznych rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za wyróżnienie bloga :*
    ale miałaś suuuuuuper rzęsy <3 ślicznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. dziekuje :* ale powiem CI ze strasznie sie boje jkaos :(

    a kwiaty tak bez okazji :)

    OdpowiedzUsuń