środa, 2 marca 2011

KONKURS

KONKURS
Tak tak :)
dziś jest ten magiczny dzień ;)
ogłaszam konkurs może skromny ale mam nadzieję że się spodoba ;)
liczba obserwatorów sięgnęła 45 osób :)
dziękuję wam :*
będzie to pierwsza tego typu rzecz na tym blogu :)
na pewno nie ostatnia ;)


już wam piszę o co dokładnie chodzi :)

są do zdobycia trzy nagrody
wybieracie jedną z nich i piszecie ( w komentarzu ) dlaczego wam mam właśnie ją wysłać im ciekawsze uzasadnienie tym większe prawdopodobieństwo że was wybiorę ;)
te nagrody oczywiście wam pokażę ;)
coś również do nich jeszcze dodam ale to niespodzianka :)

są przewidziane również 2 nagrody pocieszenia które będą losowane przez jeden z programów wśród osób które nie zdobyły tamtych nagród ;) i to co znajdzie się w składzie tych nagród będzie niespodzianką ;) myślę że bardzo miłą ;)


Nagrody które możecie sobie wybrać ;)

1. dwie maseczki z Ziaji regenerująca i anty-stres

2. pianka do mycia twarzy Rival de Loop (25ml)

3. mleczko do ciała waniliowe z Yves Rocher (50ml)

WARUNKI WZIĘCIA UDZIAŁU :
1. musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga ( 1 los )
2. musisz mieć mnie w blogrollu na swoim blogu (1 los )
3.  napisz notkę o moim konkursie u siebie na blogu (1 los )


W komentarzu napisz :
  • którą nagrodę wybierasz
  • dlaczego mam ją wysłać akurat tobie ( 1 los )
  • podaj nick pod którym mnie obserwujesz
  • podaj adres swojego bloga ( 1 los )
  • podaj e-mail
do zdobycia dodatkowych 5 losów przy drugiej nagrodzie tej losowanej :)
    Rozdanie trwa do  25 marca 2011 , a wyniki podam 27 marca 2011 .

    16 komentarzy:

    1. Zgłaszam się po nagrodę nr 3- waniliowe mleczko do ciała :)

      Dlaczego? Wytłumaczenie jest banalnie proste, zawsze używam różnych waniliowych mazideł do ciała, ponieważ mój chłopak uwielbia kiedy nimi pachnę, ponieważ zapach kojarzy mu się z jego ulubionymi ciasteczkami. Chyba nie muszę dodawać, że dla dziewczyny jest to wystarczający powód? :) Tego mleczka nigdy nie miałam w łapkach i z chęcią bym je przetestowała :)

      obserwuję Cię jako kosodrzewina
      http://kosodrzewina.blogspot.com/
      kosowska.aga@gazeta.pl

      buziaki! :*

      OdpowiedzUsuń
    2. Czy blogroll jest warunkiem obowiązkowym ? :( Ja w ogóle go nie posiadam i nie chcę mieć-jakoś tak podoba mi się, kiedy dookoła postów nie ma za dużo "gadżetów".
      No taka akurat "blogowa estetyka" przypada mnie osobiście do gustu :D

      OdpowiedzUsuń
    3. wybieram nagrode nr 3 - waniliowe mleczko do ciała

      Powód jest prosty. Kocham zapach wanilli. Ostatnio także poszukuję różnych specyfików do ciała, a to jest dobra okazja by go zdobyć. Poza tym koleżanka mi go polecała, tym bardziej chciałabym go wypróbować. :)
      obserwuję jako : doda misiuda
      doda13@gmail.com
      notka : http://missdood.blogspot.com/2011/02/rozdania-w-ktorych-biore-udzia.html

      ades bloga : missdood.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    4. Hej;)
      Wybieram nagrodę numer 2 czyli piankę do mycia twarzy Rival de Loop (25ml).

      Powód?
      Aktualnie nie stosuje żadnych środków do oczyszczania twarzy oprócz wody i mleczka do demakijażu z biedronki;] Od dawna zastanawiałam się właśnie nad zakupem jakiegoś specyfiku do mycia twarzy lecz nie wiedziałam co wybrać, a teraz taka okazja aby wypróbować jeden z nich nadarzyła się na Twoim blogu i grzechem by było z niej nie skorzystać;)

      Mam Cię w blogroluu.

      Obserwuję jako Izabela H.

      Mój adres bloga:
      http://www.uroda-make-up.blogspot.com

      Mój e-mail:
      izabela.hagiel@gmail.com

      I za chwileczkę pojawi się na moim blogu wzmianka o Twoim konkursie.

      Buziaki ;**

      OdpowiedzUsuń
    5. Hej ;D
      Wybieram trójeczkę ;)

      Dlaczego?
      ~ włąśnie kończą mi się moje balsamy i mleczka ;)
      ~Kocham wanilię ;)
      ~Bardzo lubię te firmę, ale niestety nie miałam okazji nigdy przetestować ich mleczek do ciała. Może mi się teraz uda ;)


      Mam cię w blogrollu ;) TheDzesi12.blogspot.com
      Obserwuje: TheDzesi12
      Mój e-mail justynai@op.pl

      OdpowiedzUsuń
    6. Jestem dokładnie 50 obserwatorem <3
      Gratuluję osiągnięcia tej liczby.
      Więc wybieram nagrodę nr 2 piankę do mycia twarzy Rival de Loop (25ml).
      Dlaczego? Ponieważ maseczek mam już dużo, a ten balsam mógłby być dla mnie za słodki. A środki do czyszczenia twarzy są u mnie zawsze mile widziane, bo zużywam je w zastraszającym tempie.
      Blog roll- jest!
      Notka: http://lady-flower123.blogspot.com/2011/02/113-100-rozdanie.html
      (tam gdzie inne rozdania)
      ja Ci nie pasuję, że jest w całej liście rozdań to mogę dać do bieżącej notki - tylko napisz.
      Mój blog: lady-flower123.blogspot.com
      Email: yolcia1@o2.pl

      Jak o czymś zapomniałam to mi przypomnij ;)

      OdpowiedzUsuń
    7. Wybieram nagrodę nr 1 ponieważ bardzo mi się spodobały te maseczki i jeszcze ich nie próbowałam. Miałam maseczkę nawilżającą i byłam z niej bardzo zadowolona.
      e-mail: madziadwa@poczta.fm

      OdpowiedzUsuń
    8. jestem obserwatorem(cherryferry), notka dodana na moim blogu cherryferry.blogspot.com (nie wiem jak się dodaje blogrolla, przepraszam;))
      Wybrałabym nagrodę nr 3, ponieważ uwielbiam zapach wanilii, po ciężkim dniu odpręża i uspokaja, to tylko się wysmarowac i pod pierzynę spac:) z wielką przyjemnością wypróbowałbym firmę yves rocher, ponieważ nie miałam jeszcze z nią styczności
      pozdrawiam
      j.splinter@o2.pl

      OdpowiedzUsuń
    9. Obserwuję jako kleopatre, mam w blogrollu, napisałam u siebie notkę: http://kosme-tiki.blogspot.com/2011/03/znowu-rozdania.html

      e-mail kosmetykowyblog@gmail.com

      Wybieram nagrodę nr 3 czyli waniliowe mleczko:).
      Hmm dlaczego akurat ja powinnam je dostać:D? Bo uwielbiam wszystko co waniliowe, mam perfumy z teh serii waniliowej Yves Rocher i są boskie, mialam też żel pod prysznic ale mleczka niestety nigdy nie mialam:). Jeśli chodzi o moją miłość do wanilli to "hoduję" sobie ekstrakt waniliowy, mam laski wanilii wczoraj kupiłam sobie herbatkę Roiboos&Wanilla :D

      OdpowiedzUsuń
    10. obserwuję od dawna jako Farbstift:D
      www.makeup-farbstift.blogspot.com
      wybieram nagrodę numer 1, bo, iż, gdyż, ponieważ...jak będę miała więcej tych maseczek to będę zmuszona ich używać i zamiast ciągle dbać o skórę innych dam relaks i swojej :D

      OdpowiedzUsuń
    11. wybieram nagrodę numer 3 :)
      lubię zapach kokosa, który odpędza wszystkie smutki ilekroć go poczuję ;-)
      A mazideł do ciała nigdy nie za wiele, cenię różnorodność. :)) Nie jeatem oryginalna, po prostu poddaję się kokosowej magii. :)
      Pozdrawiam, obserwuję Cię jako czarodzielnica. :)

      OdpowiedzUsuń
    12. No to ja wreszcie, też się zgłaszam, z miłą chęcią :)
      Wybieram nagrodę nr 3 :)
      Czemu? Bo moja okropnie sucha skóra marzy o takim waniliowym ukojeniu :) Oczyma wyobraźni już widzę swoje mięciutkie, wspaniale nawilżone, pachnące wanilią części ciała :D Nie są w swym wyglądzie idealne, to przynajmniej mogłyby idealnie pachnieć! ;D Takie moje małe marzenie, a w spełnienie marzeń trzeba wierzyć! :D
      nick: Kat
      blog: http://outandaboutkat.blogspot.com/
      e-mail: sweeetkate@gmail.com (Nawet mój mail sugeruje, że nadszedł czas na słodka wanilię ;P)
      p.s. notka na blogu pojawi się jutro!
      buźka! :*

      OdpowiedzUsuń
    13. wybieram nagrodę nr 2

      dlaczego ? tak naprawdę nie wiem.Maseczki już miałam w sowich rękach a mleczko do ciała jest mi nie potrzebne.Dlaczego wybrałam akurat tą ? Przyda mi się pianka do mycia twarzy , lubię testować nowości i przy tym dbać o siebie.Z marką rossmanowską nie miałam jeszcze doczynienia [ oprócz złych chwil ] A pozatym taki mini produkt przydał by mi się na wyjazdach na różnych typu sprawach zawsze można by było mieć to coś mini kosmetyczce.A pozatym produkt ma w sobie pompkę z czego byłabym niesamowicie uszczęśliwiona.Ciekawe jaka jest tego konsynstencja :)

      nick karolajjnn
      email karolajjnn14@gmail.com

      notka : http://zakupowe-szalenstwa.blogspot.com/2011/03/rozdania-d.html

      blogroll jest :)

      OdpowiedzUsuń
    14. wybieram nagrodę nr 2
      Dlaczego? Hmmm wydaje mi się, że maseczki nie są odpowiednie do mojej cery, a mleczek/balsamów/maseł mam cały zapas i jak na razie chce te dokończyć :) Ostatnio słyszałam o tej piance i chciałabym ją wypróbować :) Ciągle szukam ideału co do pielęgnacji mojej wybrednej cery, może to będzie strzał w dziesiątkę :)

      Obserwuję jako Parfaitea
      e-mail parfait1234@gmail.com
      notka o rozdaniu http://parfaitea.blogspot.com/2011/02/rozdania-konkursy.html

      OdpowiedzUsuń
    15. Chciałam tylko zaznaczyć, że na moim blogu pojawił się wpis na temat konkursu :)
      pzdr! :*

      OdpowiedzUsuń
    16. Hej!
      obserwuję jako tightrope artist, dodałam Cię do blogrolla, a notka jest tu: http://candies-for-you.blogspot.com/2011/03/kasia-rozdaje.html
      Adres mojego bloga - www.candies-for-you.blogspot.com
      Zapraszam jeśli sama masz ochotę na jakieś rozdanie:)

      Wybieram nagrodę 1 ponieważ...
      Stresu wciąż mi przybywa,
      co na cerę bardzo źle wpływa...
      Maseczka by sprawę załatwiła,
      nakładając ją bym się uspokoiła,
      a spokój i dobre składniki
      to kobiecej urody tajniki:)

      OdpowiedzUsuń