poniedziałek, 14 marca 2011

kosmetyki, fryzura i rozdania ;)

hej hej :)
przepraszam ale nie mam czasu aby pisać recenzje ;) obecnie same sprawdziany mam :)
dzisiaj tak na szybko post i lecę uczyć się biologii..

najpierw kosmetyki :)
dostałam dzisiaj w końcu katalog z marizy
i do tego przyszły kosmetyki z Paese ;)
róż, eyeliner i cień (delikatnie uszkodzony ale to nic)
a tak wyglądam po wizycie u fryzjera :)
jest to przygotowaniem do prawdopodobnego ścięcia w maju na krótko (do brody) :)
mi się strasznie podoba no może troszkę inaczej bym wolała z tyłu mieć wycieniowane ale póki co nie narzekam :) zobaczymy czy jutro mi się podobać będzie jak sama ułożę ;)
teraz rozdania :)

Rozdanie u Kizia Mizia
adres bloga : KLIK
Konkurs trwa do 31.03 do godziny 22:00

--------------------------------------------------------

Rozdanie u Piękność dnia
adres bloga : KLIK
wyniki za tydzień w poniedziałek

--------------------------------------------------------

Rozdanie u Anu
adres bloga :  KLIK
Rozdanie trwać będzie do 28 marca do godziny 23:59.

--------------------------------------------------------

Rozdanie u Kosme-tiki
adres bloga : KLIK 
Ogłoszenie wyników przewidziane jest na 1 kwietnia.

6 komentarzy:

  1. też dostałam kosmetyki z paese .. a ten brązer śmierdział :( ale się już z nim pożegnałam

    zakupowe-szalenstwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz w tych włoskach i ścinasz je po mojej myśli hihi ;) w krótszych to dopiero będzie ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, ze makijaż się podoba i że bierzesz udział w rozdaniu:)!

    Fryzurka jest bardzo fajna, ale myślę, że dopiero w takim ścięciu jak piszesz (do brody) będziesz wyglądać rewelacyjnie!! Bo te wycieniowane wlosy z przodu się tak właśnie ukladają i można to sobie wyobrazić łątwo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fryzurka jest suuuuuuuuper :) te cieniowanie z tyłu mi się bardzo podoba !!! jestem na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz w tej fryzurce, ale myślę, że jak obetniesz włoski tak jak planujesz (do brody) to będzie przecudnie!!! :)

    OdpowiedzUsuń