piątek, 4 marca 2011

Makijaż , pazurki , galaretkiiii.. :d

Chciałam wam podziękować :) obserwują mojego bloga już 53 osoby :*
pod ostatnią notką jest 13 komentarzy co mnie cieszy szczególnie że coraz więcej osób chętnie czyta co tu wypisuję ;) uwielbiam czytać wasze komentarze :)

zapraszam do brania udziału w małym konkursie na moim blogu :
LINK DO KONKURSOWEGO POSTA 
( tam proszę się zgłaszać ;) )

 
czas na galaretki..
czyli..
ostatni deserek jaki zjadłam przed dietką..
od dziś zaczęłam.. + ćwiczenia..
ostatnim razem się nie udało.. ;/
za słabą wole mam..
ale dzisiaj to i tak jeszcze sobie pozwalałam tu czekoladkę tu obiadek w ciut większej ilości i kolacja niby już nie tost ale ser żółty się pojawił..  :D
jutro koniec słodyczy ciężkostrawnych dań ;D zielenina wchodzi do mojego menu i większa ilość warzywek :)

teraz pazurki które już są tak 3 dni pomalowane ;)


nadszedł czas na makijaż :)
ostatnio tak maluję się do szkoły bardzo często i w ogóle na wyjścia :) uwielbiam brązy ;) czasami dodam granatu odrobinę albo wzmocnię brązik :) często też dodam odrobinę sypkiego cienia z brokacikiem :)

6 komentarzy:

  1. powodzenia w diecie i ćwiczeniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam rooibos pod każdą postacią:D Poza tym zdrowszy niż czarna herbatka:)

    Roiboss&Wanila kupiłam w Rossmanie z Tetley:). Kończę też opakowanie roibosa karmelowo-śmietankowego też z Rossmanna:D. Nie wiem czy wolisz herbatę sypaną czy w torebkach, ale jeśli nie piłaś roibosa "na wagę" to jak będziesz miala okazję być herbaciarni to polecam Ci też sypanego spróbować:)

    A jaką byś mi herbatke poleciła? Obojętne czy czarna, zielona, roibos. Ostatnio herbaty to obsesja dla mnie taka jak kosmetyki:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zaczynam w poniedziałek-będziemy się wspierać ;)
    Na pewno wezmę udział w konkursie-zgłoszę się jutro :)
    Masz piękne paznokcie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie.

    używałam już odżywki z jedwabiem z wibo , balsam z herba studio oraz olejek do paznokci z sensique teraz wszystko odstawiłam na pomalowanie paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam zamiar nie zacząć nie jeść słodyczy...wątpię, że mi się to uda ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne pazurki ;)
    Makijaż też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń