poniedziałek, 7 marca 2011

mini zakupki i recenzja

hej ;p

najpierw małe ogłoszenie ;D

zapraszam do brania udziału w małym konkursie na moim blogu :
LINK DO KONKURSOWEGO POSTA 
( tam proszę się zgłaszać ;) )


a teraz moje dzisiejsze zakupki
składały się one z głęboko oczyszczającego płatka na nos i jedwabiu na końcówki włosów :)
jedwab już miałam kilka razy :) o nim recenzja kiedy indziej :)

dziś recenzja paska..
głęboko to ja się na nim zawiodłam a nie oczyściłam nos..

kosztował 1,90 (w sumie niewiele)
na nosku wygląda tak :
moczymy nosek naklejamy pasek gładką stroną w razie potrzeby moczymy wodą aby lepiej przylegał później należy czekać 15 min. i zerwać  od dołu do góry noska
po zerwaniu na pasku prawie nic nie zostało wyszły może z 4 wągry z całego nosa..
do użycia tego paska musiałam wyjąć kolczyk aby go sobie nie wyrwać.. później miałam tylko problem żeby go włożyć bo dziurka jakby się ciut zwężyła i nosek już po włożeniu kolczyka bolał przez dłuższą chwilę..
poświęcenie było by warte gdyby jednak większa ilość wągrów wyszła..

raczej więcej go nie kupię..
z innych firm niewykluczone że się skuszę na takie paski :)

tył opakowania i skład :

7 komentarzy:

  1. polecam plastry z nivea visage sama zakupiłam niedawno 35 sztuk ;)

    pozdrawiam

    http://zakupowe-szalenstwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dlatego tyle zamówiłam bo na współkę z tata ;)

    słyszałam jeszcze o jednych plastrach któe są dostępne chyba w super-phar [ nie wiem jak się pisze ] :) niestety nie mam możliwości skorzystania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mhm...wygląda na bubel...dobrze, że ja nie muszę takich wynalazków używać ;)
    ciekawa jestem tego jedwabiu-będę czekać na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. można zrobić domowe plasterki, tutaj jest instrukcja : http://fryzurki.blox.pl/2010/08/DIY-PASKI-NA-ZASKORNIKI-PROSTE-I-TANIE.html
    potrzeba tylko żelatyny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupowałam już bardzo wiele plastrów tego typu. Na nos, czoło, brodę i co tam jeszcze się da. Z żadnych nie byłam zadowolona :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie próbowałam takich plastrów. Śmieszne to zdjęcie z plastrem na nosie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. te paski to jedna wielka porażka .. tak samo jak i punktowe plasterki z tej firmy na wypryski .. :)

    OdpowiedzUsuń