wtorek, 8 marca 2011

moja fryzura - dziewczyny proszę o pomoc.. doradźcie :*

Hej :)

Mam problem nie wiem jak ściąć włoski żeby mi było dobrze a chce coś w sobie zmienić ;)
i mama ma mnie do fryzjera umówić za kilka dni także szybko muszę się na coś zdecydować..
wstawię wam zdjęcia jaką mam obecnie fryzurkę ;)
i propozycje które mi się podobają..
może wy coś doradzicie.. ?
a może pokażecie mi inne fryzurki które mogłyby pasować to kształtu mojej twarzy i do rodzaju włosków (cienkie) ?
nie chcę skarać za bardzo..
i chciałabym lekko wycieniować.. ale nie tak od góry fest bo wtedy nie będą mi się układać :)

propozycje ( znalazłam je na googlach jedno z republika.pl a drugie z fryzury.info )


ta mi się podoba bardzo bardzo .. genialna ta asymetria..

a ta jest dobrze wycieniowana coś w takim rodzaju jak chcę

moja fryzurka:

 obecnie mam włoski krótsze o ok. 4 cm i są na prosto obcięte

( a to walentynkowe  )

11 komentarzy:

  1. Myślę, że ta druga propozycja byłaby dla Ciebie świetna. Super są też te brązowe końcówki-jakbyś się również na nie zdecydowała to byłoby mega! :)
    Ta pierwsza propozycja jest też rewelacyjna, ale zdecydowanie dla osób z grubymi włosami-mogłabyś mieć później problemy z ułożeniem tej całej grzywki:) Taka grzywa to raczej tylko dla grubszych włosków. Moim zdaniem 2 dla Ciebie the best. Tylko musisz przypilnować, żeby fryzjer rzeczywiście porządnie wycieniował Ci włosy....bo jak się nie przyłoży i podcieniuje za słabo-to wyjdzie taki zwyczajny lekko wycieniowany fryz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z losowaniem to raj na ziemi:D

    Myślę, że druga fryzurka napewno będzie Ci pasowac:). Pierwsza tez jest fajna, ale zdaje mi się, że może być z nią sporo kłopotu na codzień.
    Ale ja jestem kiepskim doradcą, jeśli chodzi o fryzury - sama mam problem co zrobić z włosami, bo moja fryzura już mi sie znudziła:/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także jeste za 2gą fryzurą :)
    pozdrowienia:*

    OdpowiedzUsuń
  4. och, ja bym na Twoim miejscu się pojechała krócej i odsłoniła piękną szyję i kark:) fryzura "na nieopierzone piskle" (fot 2) też jest twarzowa, ale krótsze (krótkie) włosy, może przedziałek po drugiej stronie, bo co jakiś czas trzeba zmieniać. no i nie wiem, rozjaśniasz włosy/farbujesz? w brązie by Ci było ładnie..

    OdpowiedzUsuń
  5. Musisz przede wszystkim wziąć pod uwagę, że masz cienkie włosy i sama będziesz miała problem, żeby je ułożyć tak jak Ci fryzjer zrobi :) Dobrze o tym wiem, bo sama mam takie na głowie :) Na twoim miejscu skróciłabym je do ramion i zrobiła sobie coś na kształt boba, tylko, że dłuższego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mi się podoba tak jak masz teraz :D

    A tak w ogóle, to będę ELFa jeszcze zamawiać jak będzie wysyłka darmowa (pewnie w ciągu kilku dni się pojawi), więc jak z czymś się chcesz dołączyć to pisz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podobają twoje włosy. Ścieniowałabym je odrobinę i przycięła końcówki jedynie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz ładne teraz takie jakie masz ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. 2 fryzurka od dołu jest wg idealna dla Ciebie więc na Twoim miejscu nic bym nie zmieniala :)
    Trafiłam do Ciebie przypadkiem a okazało się ze masz taki świetny blog :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza odpada jeśli masz cienkie włosy nie ułożysz tak fryzury bo będziesz miała prześwity, Z tego co ja widzę pasowały by ci włosy do ramion tak jak masz te pasma ścięte na przed ostatnim zdjęciu dłuższe by były wokół twarzy a z tyłu krótsze świetnie pasowało by ci do twarzy i do cienkich włosów. Nie cieniuj mocno cienkich włosów bo całkowicie będziesz miała z nimi problem. Zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń