wtorek, 1 marca 2011

Moja kolekcja lakierów :)

Hej hej :)
póki co nie mam czasu przygotować bardziej szczegółowych recenzji :)
myślę że w weekend mi się uda zrobić w końcu recenzję tuszy :)
także proszę o cierpliwość ;)

w szkole ciężko troszkę ;)
2 wypracowania muszę napisać w tym tyg..
poprawić kilka ocen..
do tego spr. ;/

Dzisiaj pokażę wam tak jak w tytule "moją kolekcję lakierów" do paznokci oraz zmywacz który ostatnio używam ( jego recenzja jutro ;) chętnych zapraszam ) top coat i wysuszacz :)
nie są to jakieś drogie lakiery typu Essie czy O.P.I
zwykłe firmy do max 10 zł bez problemu dostępne w Polsce w większości drogerii :)
nie wydaję pieniędzy na lakiery bo często zmywam i maluję na nowo więc super trwałość mi nie potrzebna :) z top coat-em te lakiery po 3 zł trzymają się spokojnie 5 dni bez niego góra 2 ;)
większość z nich użyłam kilka razy do innych ciągle powracam a niektóre użyte były raz albo i wcale bo jeszcze czekają na swoją kolej :) jak możecie zauważyć większość jest kupiona do frencza ( jasne róże i beże )

tu to wszystko przechowuję : 
wysuszacz i zmywacz :
bezbarwny ( z lewej ) top coat ( z prawej ) :
brokatowe :
biały i czarny :
 czerwienie :
( drugie zdjęcie - rzeczywisty kolor pierwszego lakieru )

srebrny i szary :
beżowe :
różowe :
fioletowo-różowe :
( na drugim zdjęciu rzeczywisty kolor pierwszego lakieru )

niebieskie :
( kolor rzeczywisty drugiego lakieru na drugim zdjęciu )

brązy :
( na drugim zdjęciu kolorki rzeczywiste )

i to już koniec mojej kolekcji :)
być może niedługo się ona powiększy :)

5 komentarzy:

  1. super masz ten koszyczek na lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super-te filotewo-różowe są cudne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. p.s. jak u Ciebie będzie konkursik to na pewno wezmę udział-może Twój blog przyniesie mi szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapowiada się wesoło ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. moja kolekcja narazie rośnie póki co mam 10 lakierów ;p
    świetny koszyczek

    OdpowiedzUsuń