czwartek, 17 marca 2011

Paznokcie

Ah.. jeszcze jeden post dzisiaj :) Tak jak w tytule o paznokciach :)

Moje paznokcie gdy mają swoje dni świetności wyglądają tak a nawet noszę dłuższe :
jednak tak kolorowo nie zawsze jest..
zdarza się że któryś w błahy sposób się złamie.. i resztę trzeba podpiłować bo wygląda to dziwnie..
moje pazurki normalnie wyglądają tak.. ( wolę co prawda dłuższe.. ale w szkole się boję takie mieć.. szczególnie na wf-ie po ostatnim zdarzeniu )

stan obecny paznokci ( paznokcie niepomalowane ) :

jak widać.. płytka sobie jeszcze przyrasta i jest krzywo póki co ( wynik wieloletniego obgryzania )
paznokcie dalej są słabe.. co prawda jest o wiele lepiej niż na początku :)
myślałam nad odżywką Nail Tek II
ale nie wiem czy się sprawdzi..

Dostaję też pytania jak dbam o paznokcie, co z nimi robię :)
no więc tak..
  • witaminki A+ E w kapsułkach jak pamiętam to wsmaruję ;) 
  • zmywacz bez acetonu najlepiej z jakimś olejkiem aby nie wysuszał
  • kremik do rąk i paznokci.. 
  • suplementy diety..
  • dieta bogata w witaminy 
  • odżywka utwardzająca, wzmacniająca, witaminowa zależy co wpadnie w ręce ( samodzielnie albo jako baza )
  • zawsze staram się mieć pomalowane paznokcie ( w końcu to dodatkowe utwardzenie ) 
  • piłuję co 4-5 dni na prosto w jedną stronę pilnikiem szklanym albo papierowym brzegi zaokrąglam.. ( w migdałkach i na okrągło też mi dobrze.. tylko na prosto mi bardziej pasują nie wiem czemu.. ) 
  • staram się na nie uważać..
  • czasami oliwka do skorek
  •  czasami pomoczę łapki w ciepłej oliwie 
Nie robię z nimi za wiele :) Jeśli macie jeszcze jakieś pytania to chętnie odpowiem :)

8 komentarzy:

  1. piękne paznokcie, ja jestem własnie w trakcie kuracji NT II, zapraszam do mnie na bloga, tam wszystko opisuję :-)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne :)
    ja właśnie sobie czymś moje popsułam i czekam aż się zregenerują. też lubię takie kwadratowe mieć :)

    ps. zapraszam do konkursu u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja w związku z moim zawodem nie mogę mieć długich...nie ma szans żeby się utrzymały :/ Dobrze, że mam długą płytkę i nawet wypiłowane na krótko wyglądają jak długie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne masz pazurki :)
    Ja też noszę długie, a wf to zabójstwo dla nich! :<
    Ostatnio złamałam środkowego :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym miec takie pazurki jak Ty :)
    ale moje naturalne to koszmar wiec sobie przedłuzam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. pamiętam wf. nienawidziłam, bo paznokcie mi się łamały ^^
    później na studiach facet był już bardziej sensowny i brał nas na siłownię, albo miałyśmy jakiś fitness. ale gry zespołowe - nie znoszę ;)
    łączę się w bólu

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam taki problem, że paznokcie mi się rozdwajają ^^

    OdpowiedzUsuń