czwartek, 3 marca 2011

Pierwsze marcowe zakupy

Tak jak w tytule ;)
moje pierwsze marcowe zakupy :)
i myślę że nie ostatnie w tym miesiącu
jednak postanowiłam troszkę zacząć oszczędzać.. :)

Jako że "kieszonkowe" wpłynęło dziś na moje konto postanowiłam coś sobie kupić :D 
początkowym zamysłem była tylko kredka ;)
marzyła mi się dłuższy czas jakaś w kolorze ciała na linię wodną :) iii.. kupiłam :D
kolor idealny dla mnie nie za jasny i nie za ciemny :)
później kupiłam tak ostatnio zachwalaną szczególnie na YT ściereczkę do mycia twarzy :D
idąc do kasy rzucił mi się w oczy lakier w kolorze brązu z domieszkami szarego :) zależy jak pada światło.. no kolor bajka dla mnie :D oczywiście też powędrował do koszyka ( ciężko było na zdjęciu uchwycić mi kolor tego lakieru na żywo i tak ma ciut inny kolor )


a wy macie już za sobą pierwsze marcowe zakupy kosmetyczne ?

zapraszam do brania udziału w małym konkursie na moim blogu : 
LINK DO KONKURSOWEGO POSTA 
( tam proszę się zgłaszać ;) )

14 komentarzy:

  1. Baaardzo ładny kolor lakieru.
    Kurczę-strasznie mnie intrygują te ściereczki do twarzy...Jak poużywasz to zrób swoją krótką recenzję-pliiiiis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! A gdzie kupiłaś tą ściereczkę?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki :)
    W takim razie muszę się wybrać do Schleckera ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ok bede miala wolne badz jakis dzien przed praca zrobie cos brzoskwiniowego :)

    tak tak juz pracuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Aj, też chcę taką kredkę :) Świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  6. łał na prawdę tanio i wygląda na fajną, trzeba będzie wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. o prosze... tak tez myslalam, ze ta sciereczka musi byc w pl dostepna skoro miala napisy po polsku :) ... o tej kredce tez slyszalam juz sporo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kredka i kolor lakieru :) Generalnie fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog ;]
    dodaje do obserwatorów i zapraszam do mnie ;D
    ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne kosmetyki, te lakiery są piękne.
    Bardzo fajny BLOG !
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  11. no jak tam, jak tam ta ściereczka, bo się doczekać nie mogę ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Hehe-dobrze, że masz wenę-tak trzymaj :D Chętnie poczytam tez o tuszach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakiej firmy jest ta kredka? :)

    OdpowiedzUsuń