poniedziałek, 28 marca 2011

Projekt DENKO i rozdania

tak jak pisałam tak robię ;) 
jutro postaram się o recenzję tuszu :D 
( uwaga uwaga okazało się że mam jeszcze jeden :D 
więc kolejnego też będzie za jakiś czas ) 

zanim jednak przejdę do projektu DENKO coś wam jeszcze napiszę ;)

dziś byłam na godzinnym spacerze szybkim tempem :)
jutro też się wybieram :) 
planuję też kupić jakiś wspomagacz typu Linea :) może coś mi polecicie ? nie oczekuję niewiadomo jakich efektów ale zawsze coś pomoże + dieta , spacerki może ćwiczenia dołączę :)

Teraz projekt Denko :)
Jego recenzja tutaj KLIK :) 
zdania nie zmieniłam na jego temat :) 
używam od czasu do czasu :) 
obecnie testuję też inne których recenzja niedługo się pojawi :)
 ok. 1.60 za 1 saszetkę

 Żel 3 w 1 do mycia twarzy z serii Time Wise z Mary Kay
ma w sobie drobinki a konsystencja jest w sam raz ;) 
jakoś super nie oczyszcza podczas mycia przynajmniej ja tego na zauważyłam wiadomo twarz jest odświeżona ale taki sam efekt uzyskuję za pomocą pianki a drobinki jako peeling słabo się sprawdzają .. jako maseczkę nie stosowałam jeszcze :) 
3g wystarczyło mi na 4 użycia :) 
ceny pełnowymiarowego opakowania nie znam :) 
a ja próbkę dostałam od koleżanki :*
Mleczko tonizujące z Garniera intenstywna pielęgnazja ujędrniająca skórę ;) zapach skojarzył mi się z roll-on-em który miałam już kiedyś 2 razy :) dla mnie ślicznie pachnie :) 
jest to małe op. (75ml) ja dostałam od Madzi na spróbowanie :) zawartość niepełnego op. wystarczyła mi na dwa użycia i co mogę stwierdzić .. pięknie wygładza skórę i delikatnie ją napina :) ceny również nie znam :)


Tołpa aktywne serwum rzeźbiące brzuch uda i pośladki :) 
zapach b. ładny .. daje bardzo delikatnie uczucie chłodzenia
saszetka ma 7ml miałam na 2 użycia :) napina skórę ( o wiele lepiej niż to z garniera ) wygładza.. śmiem twierdzić nawet po tych dwóch użyciach że była o wiele bardziej ujędrniona ;) i poważnie zastanawiam się nad zakupem pełnowymiarowego opakowania ;) cena pełnowymiarowego op. 35-40 zł





to już wszystko na dziś z projektu DENKO :) 

zapraszam do brania udziału w małym konkursie na moim blogu :
LINK DO KONKURSOWEGO POSTA

A teraz troszkę o rozdaniach u innych :)

Konkurs u MizzVintage
świetne kosmetyki do zdobycia m.in. OPI , Seche itd. 
jedna z nagród ( zdjęcie zapożyczone od MizzVintage ) :

link do posta o tym konkursie : KLIK
Zgłoszenia możecie nadsyłać do 15 kwietnia do godz. 23:59

Konkurs u Sroczki 
do zdobycia paletka firmy Zoeva
trzeba wykonać makijaż

zdjęcie zapożyczyłam od Sroczki :*






link do posta o tym konkursie : KLIK
Zdjęcia Sroczka przyjmuje do 16.04.2011 
 
Konkurs u Tysiąc jeden pomysłów i pasji 
do wygrania paletki Sleek 
trzeba wykonać makijaż
link do konkursowego posta : KLIK
zdjęcie nagrody zapożyczone z bloga Tysiąc jeden pomysłów i pasji 

Zakonczenie konkursu nastapi 30 kwietnia

9 komentarzy:

  1. Rewelacyjny jest ten balsam Garniera. Bardzo go lubię i często do niego wracam, ale najlepiej zainwestować w największą tubę, bo wiadomo- najtaniej to wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę się, że testy udane :D Jak Ci się współpracuje z Marizą? Ja właśnie mam szał na nowy katalog. Kobiety przekonały się do kosmetyków i dużo zamawiają. Kupiłam też wszelkie testery i posyłam w ruch, więc np. panie biora do domu ogladają i...zamawiają i to w sporych ilościach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś bardzo lubiłam tego Garniera-mam dobre wspomnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W końcu wioooosna :) chociaż bardziej lubie lato ^^ bynajmniej wiatru tyle nie ma xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja Ci mówie Kasia- będzie słońce :D musi nawet xD

    OdpowiedzUsuń
  6. to mleczko jest świetne, tzn fajnie ściąga i natychmiast poprawia wygląd skóry, ja też mam tą buteleczkę! wypełniam ją przed podróżą, jest bardzo wygodna tylko zdjęłam to takie zatyczkowe coś

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj-używałam tego sporo i powiem Ci, że jedyne skuteczne wspomagacze to termogeniki-np.Tight. Inne środki to tylko pic na wodę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć ! Widziałam na jednym z blogów w komentarzu że jesteś konsultantką w marizie (?) :)
    Pisze bo tez mieszkam ok. 60 km od Wrocławia. Tylko moje pytanie z której strony? ja na południe ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. ileż konkursów :)
    zapraszam do mnie
    http://miaugosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń