sobota, 19 marca 2011

Projekt DENKO

Dziś kolejny Projekt DENKO :)

 Recenzja tutaj : KLIK 
moje zdanie się na jej temat nie zmieniło.. dalej mi służy :)
kolejne op. zaczynam właśnie
                 
Recenzja kostki również na moim blogu :
KLIK
uwielbiam kąpiele z jej użyciem :)

Bardzo fajny krem do stóp.. gdy stosowałam regularnie była na prawdę duża różnica pięknie wygładza i nawilża nasze stopy :) jeszcze mam maseczkę z tej serii też już na wykończeniu :) o niej innym razem :)
krem godny polecenia :) wydajny :) ile kosztuje nie wiem bo dawno nic nie zamawiałam z oriflame i nie miałam katalogu w łapkach :D
to było moje 2 opakowanie ;) i pewnie nie raz do niego wrócę jeszcze ;) szczególnie zimą :)

znana pewnie większości za 20 gram ok 3 zł w aptece ;)
średnio zasusza moje pryszcze.. szukam czegoś innego ale póki co mam kolejne jej opakowanie już zaczęte ;) mega wydajna :) łatwo dostępna ;) nie wiem które to już opakowanie ;) używam od gimnazjum :) więc już kilka dobrych lat ;)

 używałam go bardzo długo :) koszt ok 8 zł
nie zawiera alkoholu i nie wysusza buzi mnie nie podrażniał :)
jest dobry :) super oczyszcza :) nie powoduje powstawania nowych pryszczy :) pewnie kupię go ponownie za kilka dni :)
używałam go na zmianę z pianką ;)









to już tyle na dziś ;)
kolejne produkty się kończą :)
jestem zadowolona :) bo mało kupuję a dużo się kończy :)
kolejny projekt denko już niedługo :)
przygotowałam też już dwie recenzję innych tuszy do rzęs i chyba jeden z nich będzie moim faworytem :) oraz w przygotowaniu recenzja odżywki do włosów :)

10 komentarzy:

  1. uwielbiam płyn dwufazowy ziaji, u mnie się sprawdza rewelacyjnie, więc po co mam przepłacać na coś innego :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh! w denku idziesz, jak burza! Pozazdrościć :D
    Ziaja jest bardzo skuteczna-tez kiedyś intensywnie używałam...muszę do niej wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehh... jak ja bym chciała coś skończyć! A teraz babram się w kosmetychach domowej roboty, a te kupne stoją i zalegają ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. oriflame do stóp mnie zainteresował.. nie używałam ich kosmetyków ze sto lat:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam ten żel z ziaji i faktycznie jest baaardzo wydajny :) i ma fajny zapach ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamiast maści cynkowej ponoć lepszy jest olejek z drzewa herbacianego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze ja też bym tak chciała coś zużyć i kupić nowy, ale jak mi się coś ubździ to koniec:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki:)
    Gartuluje zużyć:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam zamiar kupić ziaje a co do maści cynkowej to wole paste cynkową ma lepsze opakowanie i lepiej pomaga niż maść :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiesz, tak jak opisałam mleko na twarz albo sobie co 4 dni robię maskę na włosy z naftą kosmetyczną, olejkiem rycynowym, jajkiem i innymi. Dla ściągnięcia porów - ubite białko z cytryną. Jako tonik olejek pichtowy ;)
    Powiem Ci, że moja cera i włosy naprawdę wyglądają lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń