wtorek, 15 marca 2011

recenzja kremu DOVE , zakup w avon, rozdania

Krem Dove - Intensive-Cream
zdjęcia :
plusy i minusy :
  • cena ( ok. 3-4 zł za 30 ml , ja mam drugie op. w zapasie nie otwarte jeszcze )
  • dobrze nawilża dzięki niemu nie mam tylu suchych skórek
  • łatwo się rozprowadza mimo że jest dość gęsty 
  • różne pojemności (30ml, 75ml, 150ml) :) ja mam najmniejszą ;) 
  • wydajny, używam od końca stycznia, na zdjęciu widać zużycie :)
  • na noc idealny na dzień jest za ciężki dla mnie 
  • treściwy i odżywczy 
  • mnie raczej nie zapycha
  • wchłania się szybko jednak gdy damy go za wiele świeci się momentalnie jakbyśmy oliwką się wysmarowały 
  • delikatnie rozjaśnia cerę
  • ma bardzo ładny zapach
  • jest do każdego rodzaju skóry
dzisiaj dostałam pomadkę z Avon-u :)
ponieważ ta którą mam już się kończy a bardzo mi się spodobała :)
w innym świetle i troszkę więcej informacji o niej znajdziecie w innym poście na moim blogu :)
KLIK
a dokładna recenzja niedługo :)

dziewczyny znów szaleją z rozdaniami :)

Barwy wojenne
adres bloga : KLIK
adres notki : KLIK2
nagroda :
konkurs trwa do : 30 marca

-----------------------------------------------------------------------

Rozdanie u Karolinki adres bloga : KLIK
adres notki : KLIK2
nagroda :
Zestaw :
Żel pod prysznic 
Lotion do ciała 
Kula musująca do kąpieli
Mydełko

kredka , eyeliner do oczu  zaria tylko testowana :)
próbeczka PANTENE  aqua LIGHT maska do włosów cienkich i przetłuszczających się
próbeczka krem emolientowy nawilżający allerco

konkurs trwa do 31 marca do 22.00

6 komentarzy:

  1. Ja jakoś nie przepadam za remem Dove, dla mnie za słabo nawilżał.
    Szminka fajnie wygląda:)
    A kiedy jakiś makijażyk:)?

    OdpowiedzUsuń
  2. cena kremu jest bardzo zachęcająca :)

    ten kolor bardzo dobrze wygląda na Twoich ustach...super współgra z Twoim naturalnym!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolor pomadki ;)) A ja mam Nivea ;)) Troszkę tłusty ale da się przeżyć ;D
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor szmineczki :) dobrze u Ciebie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  5. ja uzywam na noc Garniera (czerwone opakowanie) i tez jestem zadowolona :) takze jest bardzo wydajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie lubię tego Dove, uczulał mnie niestety. A pomadka rewelacyjna. Ja dziś dostałam zamówienie z Avonu (kredka, którą polecałaś, konturówka, bo są świetne i mgiełka, bo jestem uzależniona). I przepraszam, że nadal czekasz na paczkę, ale nie miałam kiedy wysłać:( cały czas w biegu a dziś mam wolne za to dopiero co wróciłam z kursu, bo robię żel i akryl

    OdpowiedzUsuń