środa, 16 marca 2011

Recenzja lakieru Eveline Cosmetics Happy Colours

Hej :)

zaraz uciekam pisać 3 dni z "dziennika" ( opis tego co robimy w danym dniu ) na polski ( na jutro ) :D
będzie ubaw.. :P

przygotowałam parę recenzji dzisiaj podczas kilku nudnych lekcji w szkole :)
pozostaje mi porobić zdjęcia i wstawić wam tutaj :)
tak więc przez dłuższy czas będą tu pojawiać się recenzje różnych produktów :)
lista produktów do czekających na recenzję mimo to jest bardzo długa i ciągle rośnie ;)

makijaż może zrobię w piątek jak do szkoły będę mieć na 10 :)

mam dla was recenzję lakieru z firmy Eveline Cosmetics - Happy Colours nr 496
jest to obecnie mój ulubiony lakier z kolorów nude

najpierw kilka zdjęć a później więcej informacji o nim :)

cena : 3 zł
pojemność : 4,5 ml
piękny kolor - pudrowy przybrudzony róż, bardzo naturalny
wydajny
nie odpryskuje jedynie końcówki mi się ścierały
trzyma się ok. 4 dni ( zawsze używam bazy i top coatu )
na paznokciach 2 warstwy krycie zadowalające ;)
zapach jak każdego lakieru

Ps. obecnie mam o wiele wiele krótsze paznokcie.. ponieważ jednego złamałam na wf i przy okazji resztę skróciłam żeby tak bardzo się nie rzucał w oczy.. oczywiście do takiej długości chętnie wrócę jak najszybciej bo w takich mi najwygodniej a na wf muszę bardziej uważać.. :)

i próbki z Mary Kay które dziś dostałam :)
testować będę już niedługo :) więc i ich recenzja się pojawi :)

16 komentarzy:

  1. Kochan Śliczne masz pazurki!jak Ty o mnie dbasz powiedz mi:) Obserwuję gdyż znalazłam wiele świetnych rzeczy! zapraszam do mnie:)
    http://wonderwoman87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolorek lakieru, chyba bede musiala takiego poszukac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor przepiękny, chyba się skuszę na lakiery z Eveline, po tym jak pokochałam ich błyszczyki i tusz;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam te lakiery, tak mniej więcej rok temu znalazłam je w drogerii niedaleko miejsca, w którym mieszkałam. kosztowały 2.7 i wykupiłam połowę półki ;) absolutnie genialne, pojemność nie jest duża, więc można mieć satysfakcję, że się zużyło. śliczny ten róż, mam nadzieję, że kiedyś na niego trafię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten kolor :) bardzo naturalny i dziewczęcy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny ten kolor...też chcę taki :) Nie widziałam nigdzie lakierów tej marki, nie wiedziałam w ogóle, że oni lakiery robią...gdzie go kupiłaś?


    A wagą się nie przejmuj-zawsze musi być ten cholerny zastój-ja też będę miała na pewno...ważne to właśnie wtedy się nie poddać :)

    A co ja jem-to nie pytaj...bo zdrowo się nie odchudzam :D Jem baaardzo mało...muszę chyba przybliżyć swoje dzienne menu, bo bardzo dużo osób mnie o to pyta...ale nie ma się czym chwalić...taka trochę 'anorektyczna" ta dieta ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. zapraszam do udziału w KONKURSIE na moim blogu! do wygrania 2 pary butów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor bardzo ładny i naturalny, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę tylko 3 zł? O kurcze, świetna inwestycja w lakier! I masz piękne pazurki, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super lakier mam taki sam. Tylko, ze numer 610. Jest bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń