wtorek, 22 marca 2011

Recenzja - odżywka do włosów z firmy AS

odżywka do włosów firmy As Hair Care
firma ta dostępna jest w sieci sklepów Schlecker
koszt to ok. 4-5 zł za 150ml
dostępne różne rodzaje

ja mam odżywkę przeznaczoną dla włosów normalnych, zniszczonych i suchych

prezentuje się tak :
Plusy i minusy :
  • cena 
  • słaba wydajność - mi często ucieka jej część przez palce..
  • konsystencja - jest bardzo wodnista co można zauważyć też na zdjęciach..
  • piękny zapach ( kokosowy )
  • nawilża
  • odżywia
  • włosy są mięciutkie po niej
  • ułatwia rozczesywanie
  • włosy mają połysk ( nie są matowe po jej użyciu )
  • nie obciąża ( używam często mniej więcej od połowy długości do końcówek na całą głowę też mi się zdarza nieraz nałożyć )
  • nie plącze włosów
jeszcze ją kupię :) za tę cenę warto nawet przy słabej wydajności :)
od producenta :
składniki :

6 komentarzy:

  1. Ja to się nigdy z nią nie spotkałam...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam nigdy.
    na razie Joanna balsam do włosów suchych i zniszczonych. Ubóstwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co to jest ten Schlecker? W Krakowie chyba go nie ma, bo nigdy nie widzialam.

    Dzięki:*:)

    OdpowiedzUsuń
  4. możliwe ,że wypróbuje! ;)

    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki:) Następna szminka to będzie jakiś nudziak:*

    OdpowiedzUsuń