środa, 2 marca 2011

Recenzja - zmywacz Laura Conti

zmywacz laury conti :)
100 ml = 7 zł
mam go od : 27 stycznia 2011
zużycie widoczne na zdjęciu :) często go używam średnio co 2-3 dni :)

  • wydajny
  • zapach ma ok jak zmywacz ale nie nachalny
  • dobrze zmywa
  • bez acetonu i toluenu 
  • pozostawia delikatnie natłuszczone paznokcie 
  • nie wysusza paznokci i skórek wokół
  • dostępny w Rossmannie czy gdzieś jeszcze nie wiem 
  • cena 7 zł za 100 ml to sporo ale jak najbardziej warto .. wcześniej kupowałam zmywacze o tej pojemności za 2-3 zł z kwiatkiem w nakrętce

będąc w Rossmannie kupię go jeszcze raz na pewno :)
są też jego inne rodzaje ja mam z olejkiem arganowym

to na tyle :D
mam nadzieję że recenzja przydatna :)

kupiłam dziś kolejne op. chusteczek z biedrony :) niedługo recenzja :)
i zamówiłam żel :) bo już się prawie skończył a 2 osoby mam chętne na pazurki ;)

przy okazji zapraszam was do KOSODRZEWINKI :* ona zrobiła dziś recenzję takich chusteczek tyle że ja mam inny rodzaj :)

4 komentarze:

  1. Ja chyba pozostanę wierna mojemu lakierowi z biedronki (bo zanim go skończę to jeszcze sporo czasu upłynie ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. och miało być zmywaczowi, już mi się wszystko miesza :P

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie miałam je przedwczoraj kupić dzięki za przypomnienie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. A widziałam ten zmywacz kiedyś, ale teraz zasadzam się na Biedronkowy...;) No to już sama nie wiem...:]

    OdpowiedzUsuń