czwartek, 17 marca 2011

TAG - Sunshine award

Hej :)

dziś miałam sporo czasu wolnego ale jakoś brak ochoty by napisać cokolwiek :D zebrałam się dopiero teraz :D jutro ostatni dzień w szkole z tego tygodnia.. i do najprzyjemniejszych należeć nie będzie .. zwłaszcza , że przygotowałam się z 2 przedmiotów na 3 i to nie w zadowalającym stopniu.. z polskiego nie umiem nic a nic.. a jutro poprawa.. do której chyba nie podejdę..  wolę 1 niż 1 poprawione na 1 ;D starać się będę następnym razem :D

chyba jako ostatnia robię już tego TAG-a :)



Otagowało mnie aż 5 osób ( nie spodziewałabym się tego nigdy ) :

Dziękuję wam bardzo :*

Zasady TAG-u :
  • Podziękować za wyróżnienie.
  • Zamieścić u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
  • Wkleić u siebie logo wyróżnień.
  • Przekazać nagrodę do 10 blogów.
  • Zamieścić link do tych blogów.
  • Powiadomić o tym nominowane osoby.
  • Na koniec stworzyć listę rzeczy, które czynią mnie szczęśliwą.
Powinnam teraz ja przekazać TAG 10 osobom , ale...
wszystkie blogi które chciałabym wyróżnić.. wyróżnione już zostały ;)
Powielać nie będę i szukać na siłę też nie :)

Co czyni mnie szczęśliwą :
  • mój chłopak i chwile z nim spędzone 
  • rodzinka ;D
  • przyjaciele i wygłupy z nimi 
  • kanarek na widok tego maleństwa aż mi się uśmiechać chce
  • o psince też warto wspomnieć ;D jestem szczęśliwa szczególnie gdy mnie ciągnie na spacerze, że prawie za nim biegnę :D 
  • zakupy ( która kobieta ich nie kocha )
  • kwiaty bez okazji.. albo inna pierdółka, drobiazg.. 
  • czekolada , którą ograniczam do kostki dziennie no czasami zjem 3 xD
  • sen.. kocham spać :) jak się wyśpię od razu lepiej ;d
  • słońce i lato uwielbiam gdy jest cieplutko i świeci słońce aż żyć się chce .. 
  • i weekendy.. czyli wolne od szkoły ---> Relax, Take it easy :D
Pakuję się i idę spać ;)
jutro co prawda na 10 ale przypomnieć muszę sobie kilka rzeczy z rana
( matma, anglik - może polski )

Dobrej nocki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz