środa, 30 marca 2011

Wyniki KONKURSU

Uwaga !!!
Uwaga !!!

Nadszedł czas wyłonienia zwycięzców 
Najpierw osoby które dostaną główne 3 nagrody 
(te osoby wybierałam sama.. za kreatywne posty i całokształt)

mleczko zdobywa Kat
piankę karolajjnn
maseczki JeanneInes

i teraz 2 nagrody pocieszenia 
(osoby wylosowane)

nr 1 czyli  kosodrzewina
nr 8 czyli Kleopatre 
GRATULUJĘ !!!

Pozostałym osobom, które wzięły udział bardzo dziękuję ;* 
I zapraszam za kilka dni na kolejny konkurs ;)
Może tym razem się uda :) 

Zwycięzców proszę o dane do wysyłki na maila
kaska1216@wp.pl
na wasze dane czekam do 4.04.2011

Jeśli do tego czasu nie dostanę danych nagroda będzie albo jeszcze raz wylosowana albo sama wybiorę do kogo trafi :)

11 komentarzy:

  1. Kasiu tak mnie zaciekawiłaś o co chodzi a tu taka niespodzianka:D Super, bardzo się cieszę:D
    I już z góry dziękuję za pokrzywę:* :)!
    Już ślę maila:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale czad! :D Dziękuję! :* Ale się cieszę! Choć nie wiem czym jest niespodzianka, ale i tak się cieszę jak dziecko, bo kocham niespodzianki! :) Już wysyłam maila!

    I gratuluję pozostałym dziewczynom :*

    OdpowiedzUsuń
  3. jeeeeeeeeeeeeeeeee wreszcie coś wygrałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję. ;)
    I dodaję do obserwowanych, ciekawy blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje dziewczynki:) mam nadzieję, że następnym razem mi się poszczęści:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey, pytałaś kogoś na innym blogu o środki wspomagające odchudzanie. Ja się intensywnie odchudzałam kilka miesięcy temu i muszę Ci powiedzieć, że te wszystkie środki są tylko wyrzucaniem pieniędzy. Ja sama wydałam krocie, a nic mi to nie dało. Dopiero ścisła dieta i ruch... A jeśli potrzebujesz czegoś na "poskromienie apetytu", to polecam pić dużo wody (nie gazowanej, bo gaz rozpycha żołądek) - wtedy głód zostaje "przytłumiony". Mam nadzieję, że to Ci się przyda (i ocali Twoją kieszeń przed niepotrzebnymi wydatkami). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się cieszę, już wysłałam maila:)
    Pozostałym dziewczynom gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. HUUUUUUUUURA!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D
    KOCHAM Cię Kasia!!! ;D :***
    Ale SUUUUPER! :D
    Normalnie taką mi radochę zrobiłaś, że się opisać nie da!!! :D Straaaaasznie się cieszę-jesteś mega KOCHANA!!! :***
    Ale niespodzianka!!! :D :D :D
    DZIĘKUUUUUJĘ! :***
    LOVE ya! :***
    p.s. mail już poszedł :)

    OdpowiedzUsuń