sobota, 26 marca 2011

Zakupy i paczki

Hej :)

dziś idę na 18 do koleżanki więc wstawię wam jutro troszkę zdjęć : makijażu, włosów itd.
wczoraj dostałam dwie paczki :)
jedna to moje zamówienie z marizy.. w pon. muszę dziewczynom porozdawać 
druga to wygrana  u Reniferka :*

Mariza :
dla dziewczyn :
moje :
od Reniferka :
a dziś byłam też na zakupach :
(kolczyki są pod maseczkami )
zbliżenie na kolczyk :

w poniedziałek kolejny PROJEKT DENKO :)
na wtorek planuję recenzję kolejnego tuszu do rzęs ( już ostatniego) ;)

czekam jeszcze na paczuszkę od firmy Astor ;D

7 komentarzy:

  1. jakie masz śliczne paznokcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie paznokcie śliczne:) Gratuluję wygranej:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisz jak Ci się sprawuję owe podkłady ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam bardzo podobne kolczyki :) Uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też gratuluję wygranej :)
    czekam na kolejną notkę :* ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog, obserwuje.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń